Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 4


Aanbevolen berichten

nou heb ik nog een vraagje :P ik heb een 2e moederbord voor mijn amd duron 1200 en daarvan is op de socket zo'n bevestigings gevalletje voor de koeler afgebroken, de middelste om precies te zijn. Als ik hier nou een koeler met een klemmetje die alledrie die dingkies omklemt er op zet, zal die dan gewoon blijven zitten? Of is dit moederbord nu gewoon onbruikbaar? Als dat met die 3 klemmetjes ding nog werkt ben ik dus opzoek naar een nieuwe koeler, deze wil ik graag kopen bij www.1st-aid.nl omdat deze op 5 minuutjes fietsen van mijn huis zit (hoezo lui :P ). zij hebben wel redelijk goedkope koelertjes van 5-10 euro wat ik er dus nog wel aan uit wil geven. Is 1 van die koelers die ze daar dus in die prijsklasse hebben beter dan een Whisperrock 4? In dat geval verhuist mijn whisperrock gewoon naar die pc en komt er een nieuwe in mijn pc :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
  • 2 weken later...
Welk merk heb je? Of kan je een foto maken. Als die blokjes niet met pinnetjes vast zitten, dan zitten ze gelijmd. Je kan ze er wel af halen, maar als het past kan je ook gewoon de standaard blokjes laten zitten. Die gebruikte lijm geeft ook beter warmte door dan de tape onder de blokjes van de zalman koeler.
Link naar reactie
[quote:43a22e5c25="Comp-Freak"]Welk merk heb je? Of kan je een foto maken. Als die blokjes niet met pinnetjes vast zitten, dan zitten ze gelijmd. Je kan ze er wel af halen, maar als het past kan je ook gewoon de standaard blokjes laten zitten. Die gebruikte lijm geeft ook beter warmte door dan de tape onder de blokjes van de zalman koeler.[/quote:43a22e5c25] Of je doet lijm onder je zalman blokjes, geeft 'n nog beter resultaat :wink:
Link naar reactie
wow ik wist niet dat de antwoorden zo snel op me afgevuurd zouden worden maar ik kan de normale blokjes denk ik niet laten zitten want die zijn te hoog en dan komen ze tegen de koelplaten aan. Als ik die foto van jouw zie met de Ram eraan dan weet ik niet niet precies wat te doen. Ik las ergens dan je de kaart in de vrieser moet leggen zodat je de heatsinks eraf kunt halen, heeft iemand hier ervaring mee? Ik zal een foto maken deze avond maar ik moet nu werken alvast bedankt. mijn merk is een XFX dat is een merk geloof ik. een Noob tweaker ^^
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...