Ga naar inhoud

Het Grote Koelingstopic Deel 4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:ed94d95111="Interficior"][quote:ed94d95111="zeilgekje"]Hey waar kopen jullie jullie waterkoel spullen? Ik ben op zoek naar slangklemmen, maar eigenlijk kan ik ze alleen vinden bij xcsystems... groetjes[/quote:ed94d95111]Slangklemmen zijn ook te vinden bij de lokale DHZ-zaak.[/quote:ed94d95111] En bij de bekendere tuincentra heb je ook kans op succes..
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:ae30bb4d1b="Comp-Freak"]Ligt er aan wat je wil. Maar xcsystems.nl is een goeie shop voor oa DangerDen.[/quote:ae30bb4d1b] En ze gaan het assortiment uitbreiden ;) Maarja dat is voorkennis :P Al moet ik zeggen dat xcsystems.nl eindelijk weer es (nadat tweakstore wel een goed aanbod had maar slechte service itt xcs) een shop is met een beetje goed assortiment uit bv amerika.
Link naar reactie
Ligt eraan, of je meerdere HDD's hebt die heel dicht op enlkaar zitten. Indien dat niet het geval is, kun je de fannetjes uitzetten. Hoe zit de airflow verder in je kast trouwens? Als de nooid hoog is, kun je ook voor een appel en een ei een fannetje kopen en die op lage toeren laten draaien en ervoor zetten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...