Ga naar inhoud

:: CPU-status update voor eind dit jaar ::


Aanbevolen berichten

  • Reacties 319
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
De 2600 heeft een 266MHz FSB. Ik heb 'm al in handen gehad. :) Een 2700 vanaf oktober is minder vergezocht dan het lijkt. De op dit moment bestaande 2400 en 2600 hebben allemaal voldoende ruimte qua kloksnelheid. Er is geen reden om aan te nemen dat de yields laag zijn, de enige reden dat we de nieuwe CPU's nog niet kunnen vinden is dat ze pas laat met de productie zijn begonnen.
Link naar reactie
Op de website van C!T kun je een artikel vinden over de 2600. Ik heb 'm niet geprobeerd over te klokken, want het interesseert me niet zo en het was/is hier een beetje druk. Wat die 2700 betreft, de beperkende factor - qua tijd - is het valideren van de FSB. Een dergelijke officiële validatie kost tijd, en ik hoorde dat pas 19 augustus definitief tot een verhoging van de FSB was besloten. Na de 2700 zal Barton het roer overnemen met een 2800 en een 3000. De kloksnelheden weet ik niet.
Link naar reactie
[quote:66c4c1366d="egslim"]Op de website van C!T kun je een artikel vinden over de 2600. Ik heb 'm niet geprobeerd over te klokken, want het interesseert me niet zo en het was/is hier een beetje druk. Wat die 2700 betreft, de beperkende factor - qua tijd - is het valideren van de FSB. Een dergelijke officiële validatie kost tijd, en ik hoorde dat pas 19 augustus definitief tot een verhoging van de FSB was besloten. Na de 2700 zal Barton het roer overnemen met een 2800 en een 3000. De kloksnelheden weet ik niet.[/quote:66c4c1366d] Ik had dat artikel gezien ja. was gewoon nieuwschierig naar de OC waardes. maar dat heb THG ook al gedaan. je heb gelijk wat dat Valideren betreft. dat duurt bij Intel ook altijd maanden. ben dan ook erg benieuwd of ze 7-10 al een 333fsb 2700+ gaan uitbrengen, we wachten af. Ik verwacht de Barton pas als de Clawhammer uitkomt
Link naar reactie
Die planning van de Clawhammer alg toch ook al rond oktober/november? Ik hoop dat ze ergens in november met de eerste Bartons komen. Al zullen ze niet teveel haast maken, immers moet er ook in een Duron lijn nog wel ontwikkeling plaatsvinden. Ik bedoel als ze voor nieuwjaar de Barton al uitgemolken zouden hebben dan is er geen lopende budget lijn meer :)
Link naar reactie
[quote:89b704fbfc="Red Dragon"]Reken maar niet op een Barton of Clawhamer in de schappen dit jaar. een paper-release misschien dit jaar, maar voordat je de winkel in kan stappen om eem Barton of Clawhammer te kopen is het wel 2003 denk ik. zelfde geld voor de P4 3133mhz.[/quote:89b704fbfc] :( Dan gaat mijn AMD denk toch nog niet naar mijn oma. Ik wil namelijk wel gelijk een snelle Barton, het liefst gewoon de laatste. (het snelste wat nog mogelijk is op mijn mobo)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...