Ga naar inhoud

warmtepompdroger / droger gaat niet meer aan!!!!


Aanbevolen berichten

Wij hebben een Samsung DV90N8289AW/EN, warmtepompdroger.

Was de best getest in 2019 door de consumentenbond.

En één van de duurste modellen destijds.

Helaas hebben we tijdens de garantieperiode meerdere malen pech gehad met deze warmtepompdroger, is gerepareerd door samsung. 

Nu is de garantie verlopen en helaas weer pech met dit model. 

Sinds een paar weken gaat de droger niet aan.

Pas als je de stekker af en toe eruit haalt of een paar klappen op de droger geeft.

Dan gaat die weer aan.  Zou de touchscreen defect zijn of iets kleins wat ik zelf kan vervangen. 

Of een nieuwe warmtepompdroger kopen 

 

Iets er iemand met dezelfde ervaring of iemand die mij tips kan geven.

 

 

 

Link naar reactie

Als ik jouw verhaal zo lees, dan denk ik dat je het richting verbindingen zult moeten zoeken.

Want beschrijf eens nauwkeurig, wat er gebeurt.

Is het display dood, zijn de signaleringen dood en wanneer wordt het starten weer wel mogelijk? 

Is er dan wel signalering, kortom graag een nauwkeuriger beeld, want je bent wel mijn ogen en oren.

En wat waren de defecten in het verleden?

En mijn glazen bol is defect.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Bedankt voor je reactie. 

De droger doet helemaal niets. Geen verlichting op het display, geen foutcode en geen geluid. Als je de deur van de droger open doet. Gaat de trommelverlichting wel aan. Dat is het enige. Heel soms doet de droger weer normaal bij een paar klappen op de droger. De afgelopen dagen doet hij niets meer.

Link naar reactie

Bij een defect deurcontact zou er een foutmelding zijn en bij een fout beveiligingsrelais dan zou het display blijven branden.

Er moet ergens rondom de print een slecht contact zitten of een slechte soldering op de printkaart.

Dus trek die er maar eens uit en maak een foto met veel licht, plaats die ongecomprimeerd op google photos en plaats de link daarvan hier. Ook een close up opname van de soldeerzijde van de relais kan helderheid geven.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Nee want je gebruikt whats app foto's. Die zijn veel te veel gecomprimeerd.

Je moet de originele opnames van je camera uploaden.

Die moete een paar mega bytes groot zijn.

En je zult de printen echt schoon moeten maken, met een kwast en een stofzuiger en daarna met een kwast met alcohol uitsoppen.

Dan pas kan ik wat extreem uitvergroten en hopelijk een scheurtje ontdekken.

Die ik zelf met een microscoop bekijk en ze dan ook niet altijd vind. En bepaalde verdachte punten maar een keer doorsoldeer en dan lukt het soms.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...