Ga naar inhoud

warmtepompdroger / droger gaat niet meer aan!!!!


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
22 uren geleden, jamjam zei:

eventueel een reparateur die er tijd voor heeft en voor redelijk kan repareeren. Gezien samsung alle onderdelen los verkoopt.

Ik zou serieus overwegen om het ding weg te doen. Een nieuwe print is duur, de monteur die komt ook niet gratis, en draait ie daarna wel 10 jaar? Ik gok van niet.

Link naar reactie

Ik ben toch gewend om wat duurzamer te denken, dat is me wat te kort door de bocht. Want heel veel apparaten blijken met wat inspanning en vakmanschap voor een paar euro reparabel te zijn.

Je moet niet gaan rekenen met de waanzinnige tarieven die de grote merken vragen.

Trouwens de prijzen van de Samsung printen vallen alleszins mee in vergelijking met de Europese firma's € 99,26

En als een klap op de machine het probleem (tijdelijk) oplost, dan is het een kwestie van goed zoeken en is het geen raketwetenschap. Dan zit er gewoon een slecht contact ergens.

En dan kom je met het vervangen van de relais en een bus CRC 226 een heel end.

 

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

beste lezers,

bedankt voor de tips en het meedenken. ik heb een paar reparateurs voor dit soort zaken benaderd. zonder tegen respons helaas.  Ik geef het op.  Ik zal kijken naar een nieuwe warmtepompdroger a+++ 9 kg wrs een Bosch.  Maar zeker geen samsung. 

aangepast door jamjam
Link naar reactie

Ja heel merkwaardig, want Samsung is nu eenmaal niet het goedkoopste merk.

Dat reparateurs niet reageren, betekent dus dat ze het te goed hebben.

Maar welk merk of je ook kiest, ze doen allemaal aan een geplande veroudering, vaak door de voedingen heel krap te kiezen. En daar proberen wij een halt aan toe te roepen, door wel deskundig te repareren.

Nu nog de wettelijke plicht om repareren mogelijk te maken door anderen als de eigen servicediensten toe te laten tot documentatie.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...