Clemenekowff Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 Kun je in de browsegegevens van Chrome op je mobiel behalve de dag ook ergens de tijd er van zien ? Quote Link naar reactie
Jandaam Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 Wanneer je activiteit wordt opgeslagen in je account,als je ingelogd bent op je google account. Er zijn meerdere opties >>Android >> Computer >>iPhone & iPad. 1 = Open op Adroid- telefoon of - tablet de app-instellingen>>Google >Je Google-account beheren 2 = Tik bovenaan op gegevens en privacy 3 - Scroll naar Geschiedenisinstellingen 4 = Tik op Mijn activiteit. Hoop dat ik je voldoende informatie te hebben gegeven. Quote Link naar reactie
Clemenekowff Geplaatst: 7 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2022 Dank voor het antwoord maar ik was op dat moment niet op mijn Google account ingelogd . Is er nog een andere manier om de tijd te kunnen zien ? Op een laptop etc. zie je die bij Chrome namelijk wel. Dank Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen