Ga naar inhoud

Chrome


Aanbevolen berichten

Wanneer je activiteit wordt opgeslagen in je account,als je ingelogd bent op je google account.

Er zijn meerdere opties >>Android >> Computer >>iPhone & iPad.

1 = Open op Adroid- telefoon of - tablet de app-instellingen>>Google >Je Google-account beheren

2 = Tik bovenaan op gegevens en privacy

3 - Scroll naar Geschiedenisinstellingen

4 = Tik op Mijn activiteit.

Hoop dat ik je voldoende informatie te hebben gegeven.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Ik gebruik Chrome vaak en speel verschillende online games https://www.friv2online.com/nl Gamen kan een aantal fysieke en mentale voordelen bieden voor spelers. Ten eerste kan het helpen bij het verminderen van stress en angst, wat kan bijdragen aan een betere gemoedstoestand. Bovendien kan het spelen van bepaalde games, zoals simulatiegames, helpen bij het ontwikkelen van creativiteit en probleemoplossende vaardigheden. Gaming kan ook helpen bij het ontwikkelen van sociale vaardigheden en het opbouwen van vriendschappen, vooral in een multiplayer setting. Bovendien kan het spelen van games helpen bij het verbeteren van de hand-oog coördinatie en het reactievermogen. Tot slot kan het spelen van games een leuke en plezierige manier zijn om de tijd door te brengen en te ontspannen na een lange dag.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...