Dave-Menkehorst Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Sinds een aantal dagen is mijn wasmachine stuk. Met het centrifugeren 'crasht' hij omdat er flinke onbalans ontstaat. Zonder was draait het programma wel goed af. De aandrijving lijkt te kraken? Wat kan dit zijn? Zie deze video Zanussi probleem en Zanussi Trentino kraak 2 Als het programma bij centrifugeren aankomt, stopt de wasmachine. Ik heb de schokremmers vandaag vervangen maar geen resultaat ZANUSSI Trentino 1400 Mod. ZWF1410 Type P6848645 Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Sorry, maar wat moet ik aan deze filmpjes zien? Als ik begin met kijken zijn ze afgelopen, graag ook alle gegevens van het typeplaatje vermelden. Speciaal de productcode Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Dave-Menkehorst Geplaatst: 24 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Dag Lampje, Het gaat vooral om het geluid. Ik denk dat een monteur dit geluid direct herkent. Het is een hoog scherp geluid. Het klinkt als iets van ijzer. Een lager wellicht? Bijgevoegd het typeplaatje. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 26 augustus 2022 Delen Geplaatst: 26 augustus 2022 Nou deze zeer ervaren monteur hoort niet wat jij hoort, omdat jouw telefoon niet die hoge tonen pakt, die jij wel hoort en het fragment veel te kort is om te luisteren. Haal de riem er eens af zet een schroevendraaier op het lagerhuis en zet het heft tegen je oor aan en laat een ander aan de voorzijde de trommel met de hand bewegen. En kijk eens achter achter het snaarwiel, zie je daar roest dan zijn de lagers gegarandeerd defect en is de afdichting lek. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen