Ga naar inhoud

spotligt weer krijgen op mijn laptop?


Aanbevolen berichten

De volgende tekst is niet van mijn hand. "In dit geval wil ik je vragen om te kijken of het probleem verholpen kan worden wanneer je Windows Spotlight opnieuw registreert. Om Windows Spotlight opnieuw te registreren kun je de volgende stappen volgen: Open het programma PowerShell door te zoeken via Cortana of Zoeken naar "PowerShell" en dan er op te klikken met de rechter muisknop en dan Als Administrator uitvoeren, typ of kopier in dit scherm het volgende: Get-AppxPackage Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager -allusers | foreach {Add-AppxPackage -register "$($_.InstallLocation)\appxmanifest.xml" -DisableDevelopmentMode} Herstart hierna de computer om te kijken of dit het probleem heeft kunnen verhelpen." De volgende tekst ook niet: In dit geval wil ik je vragen om de volgende scans te laten lopen om te kijken of deze iets gevonden kunnen krijgen wat voor problemen zou kunnen zorgen zoals beschadigde bestanden. Open Cmd als Admin door rechts te klikken op de Windows knop en selecteer Opdrachtprompt(admin) typ hier 1 voor 1 de volgende commando's in: DISM.exe /Online /Cleanup-Image /ScanHealth DISM.exe /Online /Cleanup-Image /CheckHealth DISM.exe /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth sfc /scannow [bron: Microsoft]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...