Ga naar inhoud

Bij opnieuw opstarten van mijn laptop krijg ik een PXE venster Hoe kan ik dit oplossen?


Aanbevolen berichten

Klinkt als een instelling in de BIOS. Daar is een mogelijkheid om op te starten vanaf een netwerk. Het uitschakelen van de optie kan de oplossing zijn. Schakel de pc uit. Zet de pc aan. Op het pc-scherm wordt het Lenovo logo weergegeven. Druk onmiddellijk en herhaaldelijk op (Fn +) F2 of F2. Toegang tot het BIOS kan meerdere pogingen kosten.
Link naar reactie
Dank je v oor je reactie. Als ik via BIOS, bij de boot-volgorde de LAN-boot uitgeschakeld, dan zie ik bij het opstarten 1 seconde het Lenovo Logo en dan is het zwart. Dit gaat dan in een loop. Ik heb het BIOS al geupdate, maar dit geeft geen verschil. Als ik het weer enable dan keert het eerder beschreven probleem weer terug als ik de laptop boot via "opnieuw opstarten". Raar is het dat de laptop wel gewoon opstart als ik opstart nadat het helemaal uitgeschakeld was. Het probleem is er dus alleen bij "opnieuw opstarten".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...