Ga naar inhoud

WHATSAPP op pc/tablet via kabel internet ?


DONN65

Aanbevolen berichten

ik begreep dat WHATSapp ook werkt via tablet of pc. Da's mooi. Echter werkt dit ook als tablet of pc is aangesloten op internet met de kabel en telefoon UIT ?? Dus dat ik berichten kan versturen zonder mijn mobiele verbinding met internet, maar de kabel via pc/tabblet. is dit WEL mogelijk ? mij is het nog niet gelukt. Zo ja , wat moet ik hiervoor aanpassen. Ik ben benieuwd wat de reactie szijn. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Even wat duidelijk maken als je wilt 'Whatsappen via de computer"; -= Whatsapp heeft altijd een actieve smartphone nodig waar het account op actief is. WhatsApp hoeft daar dan niet aan te staan. -= De smartphone moet via wifi op het zelfde netwerk werken als de computer. -= Je gaat altijd naar https://web.whatsapp.com/ en koppelt daar Whatsapp. Als een van de bovenstaande drie opties niet werkt gaat het gewoon niet. Er wordt trouwens wel gewerkt aan een mogelijkheid om zonder actieve smartphone te kunnen whatsappen maar dat gaat nog een tijd duren voordat dat dat kan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...