maxime2000 Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 ik zou graag mijn pc en ps4 aansluiten op 1 scherm. het scherm heeft een vga en een hdmi ingang. maar ik weet niet of ik die 2 op dat scherm kan aansluiten aub kan iemand mij helpen Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 4 december 2020 Delen Geplaatst: 4 december 2020 De PS4 heeft een HDMI aansluiting. Dus die kan op je monitor. Als je computer een VGA-aansluiting heeft kan je die ook op je monitor aansluiten. Hoogst waarschijnlijk kan je d.m.v. een keuze-knop een keus maken tussen de computer en de PS4. Helaas heb je dan wel iets minder goed beeld vanaff de computer. Maar wat als je computer alleen een HDMI ondersteund? Dan kan je nog een HDMI-switch nemen. (Zelf heb ik een tijdje een switch van de Action gebruikt welke wonderbaarlijk goed werkte!) Quote Link naar reactie
Sam1 Geplaatst: 30 mei 2021 Delen Geplaatst: 30 mei 2021 Correct, via Action is het mogelijk om zowel een computer als een Sony aan te sluiten, het belangrijkste is dat er twee HDMI-poorten zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen