Ga naar inhoud

Kan ik Minecraft op meerdere platformen spelen?


Aanbevolen berichten

Ik wil graag voor mijn twee zonen minecraft aanschaffen. Beide hebben een eigen Ipad. In de toekomst willen we een Nintendo switch of een playstation kopen. Mijn vraag is kan ik nu minecreaft kopen met een account en gebruiken zowel op beide Ipad, als op de pc en/of laptop en in de toekomst dus ook op de Nintendo of playstation? Kunnen de kinderen tegelijkertijd mee spelen met dezelfde account imaar op aparte devices? Welke minecraft kan ik het beste downloaden als ik op meerdere platformen wil spelen? Kunnen mijn kinderen met hun vrienden op afstand spelen ook als twee verschillende platformen gevruikt worden? Alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 4 weken later...
  • 10 maanden later...

Het is geweldig dat je je zoontjes Minecraft wilt geven! Je kunt Minecraft kopen met een enkel account en het gebruiken op meerdere apparaten. Dit omvat zowel de iPad als de pc/laptop, en in de toekomst ook op de Nintendo Switch of PlayStation. Het is belangrijk op te merken dat er twee versies van Minecraft zijn: de Bedrock-editie en de Java-editie. De Bedrock-editie is geschikt voor cross-platform spelen en ondersteunt zowel iPad, pc, Nintendo Switch als PlayStation. Je kinderen kunnen tegelijkertijd spelen op verschillende apparaten met hetzelfde account. Ze kunnen ook met vrienden op afstand spelen, zelfs als ze verschillende platforms gebruiken. Veel plezier met het spel!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Minecraft op de iPad is als het goed een speciale versie voor alleen iOS.
Wanneer je deze aanschaft kan je deze dus niet ook gebruiken op PC, zonder het spel opnieuw te kopen.
Daarnaast kunnen je kinderen ook niet tegelijkertijd met hetzelfde account online spelen op dezelfde server.
Een account kan immers maar 1x ingelogd zijn op een server.

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...