Ga naar inhoud

ssd 1 Tb partitioneren?


u.b7040

Aanbevolen berichten

Partitioneren betekent je schijf opdelen in meerdere partities of drives. Ik weet niet wat je zelf verstaat onder partitioneren, maar heeft in ieder geval niets te maken met je virusscanner. Wellicht kan je wat beter uitleggen wat je wilt gaan doen met je SSD? Een schijf in minimaal twee partities opdelen is altijd aan te bevelen. Zo breng je een scheiding aan tussen je programma's en systeem op b.v. schijf C: en je data (foto's, video's, muziek, documenten, etc) op schijf D:
Link naar reactie
Dat heb ik niet gedaan omdat de vraagsteller mijn inziens niet geheel duidelijk is wat hij precies wil. Hij heeft het over partitioneren en een virusscanner. Ik begrijp niet wat het een met het ander te maken heeft en probeer er zo achter te komen, wat nu precies zijn bedoeling is. Ik ga op voorhand geen heel verhaal afsteken om er vervolgens geen reactie meer op te krijgen.. (zoals vaker op dit forum gebeurt en nu wel weer blijkt). Mocht hij (of zij) alsnog reageren, wil ik met alle plezier uitleggen hoe je de verwijzing naar de standaard mappen in Windows aanpast. Ik vind je reactie vreemd en komt op mij nogal belerend over... Ik probeer alleen maar te helpen net zoals jij dat hier regelmatig doet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...