Ga naar inhoud

Kan het installeren en spelen van de sims 4 belastend zijn voor het systeem?


Aanbevolen berichten

Aangezien ik een nieuwe en snellere laptop heb gekocht wil ik ook graag de sims 4 hiernaartoe verplaatsen vanaf mijn oude laptop. Ik heb een laptop gekozen die geschikt is voor mijn studie en dus niet echt voor gaming. De laptop voldoet aan de minimale systeemeisen en ook aan de aanbevolen eisen, behalve het 'dedicated video RAM'. Ik heb namelijk 128 MB (minimaal vereist), maar de aanbevolen hoeveelheid is 1024 MB. Ik vraag me af of het installeren en spelen van dit spel, de uitbreidingen en een stuk of 900 gedownloade mods kwaad kan voor de kwaliteit van mijn laptop en de batterij. Ik heb hier al naar gezocht maar ik kan er vrij weinig over vinden, dus ik hoop dat iemand mij advies kan geven. Kan ik het eventueel ook gewoon proberen en het weer verwijderen als het niet zou werken, zonder dat dit consequenties heeft voor de laptop?
Link naar reactie
Heel kort door de bocht: Het installeren van de genoemde software zal je systeem geen kwaad kunnen doen. MAAR! Dan moet je OF het spel spelen OF ander werk op de laptop doen. Als je het beiden tegelijk doet heb je kans(!) op probleempjes zoals vast lopen of enorme traagheid. Het spel zit op de minimale eisen waardoor de laptop hard zal moeten werken. Je kan het trouwens veilig proberen. En zou je besluiten om Sims weer te willen verwijderen dan raden wij je absoluut Revo aan i.p.v. de standaard manier van Windows. Revo verwijderd het programma ook op maar ruimt daarna tenminste de zooi achter zich op, iets dat Windows nog wel eens laat liggen. https://www.seniorweb.nl/software/revo-uninstaller-downloaden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...