Ga naar inhoud

Extern beeldscherm aansluiten op laptop?


Aanbevolen berichten

Ik heb een groot beeldscherm. Deze was middels een kabel met aan beide uiteinden een blauwe aansluiting (15 pinnetjes/ gaatjes) verbonden met mijn laptop. Tenminste, dat denk ik. Nu heb ik een nieuwe laptop. Deze is voorzien van drie normale usb aansluitingen, een aansluiting waarbij HDMI staat en nog twee andere aansluitingen. Op welke wijze, met welke kabel, kan ik mijn beeldscherm het beste aansluiten op mijn laptop? Het beeldscherm is ook voorzien van verschillende aansluitingen. Oa gewone usb en HDMI aansluiting. Alvast bedankt voor uw moeite! Karin Ganzeboom
Link naar reactie
Heb je serieus alle pinnetjes en gaatjes geteld?!! Wauw! Sorry, kon het niet laten, het is bijna weekend. Maar nu over naar het serieuze deel van het antwoord. Eigenlijk zit het antwoord al in je vraag verborgen. Zowel de laptop als het beeldscherm hebben blijkbaar beiden een HDMI-aansluiting. Deze is altijd beter dan VGA (blauwe stekkers) en is gewoon de beste keus. Wat je daarvoor nodig hebt is een eenvoudige HDMI-kabel. Laat je trouwens niet gek maken met belachelijk dure kabels! Voor een normale combinatie laptop->monitor kan je een simpele kabel nemen. Bij goedkope winkels heb je er een voor een paar euro. (Bijvoorbeeld https://tinyurl.com/CT080520a)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...