Ga naar inhoud

Inloggen lukt niet?


Kuipers64

Aanbevolen berichten

Ik had een dringende vraag die ik hier heb geplaatst. Kreeg ook rap een antwoord en wilde daarop reageren maar moest weer inloggen. En dan gebeurt er niks. Dus probeer ik 't weer. En weer. En hee.... enkele uren later zie ik dan een mailtje van jullie waarin ik op een link moet klikken maar die is dan alweer verlopen. Sjonge, dit schiet niet op. En inloggen? Kan ik nog steeds niet, ook niet uitloggen. Wat stroef loopt dit. Wat doe ik fout? Je zou.. als iemand inlogt omdat ie wil reageren dan op de pagina even kunnen vermelden dat diegene in z'n email moet kijken. Maar dan nog, als er dan niks komt.. dat frustreert wel erg zo. Hoop dat jullie er wat goeds mee kunnen doen.
Link naar reactie
"En inloggen? Kan ik nog steeds niet, ook niet uitloggen." In zulke gevallen is er iets vreselijk vast gelopen. En dat kan weer gevolgen hebben voor andere programma's. Het beste is dan even de tijd nemen om de computer uit te zetten, even wachten en weer opstarten. Een besturingssysteem als Windows is nodeloos log geworden waardoor de kans op problemen ook groter wordt. Helaas, zo is het en je moet het maar accepteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...