Ga naar inhoud

Ik heb een cd waarop 26 LP's met teksten van de Beatles staan. Ik kan dit niet meer openen ?


Aanbevolen berichten

Beste Kasander, Ik heb geen idee. Men (BCC) gaf aan dat het misschien WAV geluiden waren. Maar die zijn volgens mij af te spelen via VLC of WMP. Ik had dezelfde vraag. Ikzelf dacht even Winzip maar dat lukt ook niet. Wel heb ik uit de oude computer de harde schijf gehaald. Zou ik die op mijn huidige Laptop aan kunnen sluiten ? Misschien een vreemde gedachte, maar zou dit wellicht mogelijk zijn door gebruik van PPT ??? (Beeld en geluid) MVG Martin
Link naar reactie
Dat aansluiten van de harde schijf op je nieuwe laptop is juist een hele goede manier van denken! Maar ik moet je gelijk teleurstellen. Het programma waarmee je afspeelde kan je dan niet starten. Wat bedoel je eigenlijk met PPT? Powerpoint? Ik zal morgen kijken hoe je extensies van bestanden kan bekijken want dat ben ik even kwijt. Ik werk al te lang niet meer met Windows. En die extensies heb ik nou net nodig!
Link naar reactie
Kasander, ik heb libre office kunnen downloaden. Wanneer ik de cd open zie ik wel alle afkortingen van alle LP's , maar verder geen beeld. Ik hoor wel muziek. Achter de afkorting staat .WAV. Stuur maar jouw adres, dan stuur ik een kopie. MVG Martin PS Destijds heb ik de Desktop (z'n grote kast) van DELL helemaal voor geinstalleerd gekocht, dus daar zou best Microsoft office bij gezeten hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...