Ga naar inhoud

Kan ik geforce now downloaden?


Aanbevolen berichten

Ik wil een Dell Latitude E7240 aanschaffen en mijn vraag is: kan ik Geforce Now downloaden? Op de site zegt het dat de integraded graphics van intel hoger dan 2000 moet zijn, 2gb ram en 2ghz bij de cpu. In de laptop zit een i5-4210U in die 3ghz heeft en intel hd 4400 en de laptop heeft 4gb ram, dat zou dan toch genoeg zijn. Ik twijfel namelijk omdat ik op 2 andere sites het vroeg en op 1 site zeiden ze het kan wel en de andere het kan niet. Zal het gaan werken of gaat het niet werken en koop ik de laptop voor saus?
Link naar reactie
Even de specs erbij halen; Minimaal: Dual core X86 CPU met 2,0 GHz of sneller E7240: CPU. Intel Core i7-4600U 119. Minimaal: 4 GB systeemgeheugen E7240: RAM. 8GB DDR3L, 1600 MHz. Minimaal: GPU die minimaal ondersteuning biedt voor DirectX 9 E7240: Supports DirectX 11. Minimaal: NVIDIA GeForce 600-serie of nieuwer Minimaal: AMD Radeon HD 3000-serie of nieuwer Minimaal: Intel HD Graphics 2000-serie of nieuwer E7240: GPU. Intel HD Graphics 4400 146. Wat de specs betreft zou de laptop het in theorie moeten trekken. Maar denk je ook even aan je internetsnelheid? 20 Megabits per second – Recommended for 720p 60 FPS quality 50 Megabits per second – Recommended for 1080p 60 FPS quality Dus check eerst even de ZELF GEMETEN snelheden van je huidige netwerk! Persoonlijke noot: Ik kies liever voor een laptop met een dedicated videokaart i.p.v. een kaart die afhankelijk is van het laptop-geheugen en de laptop-CPU!! Dat gamed een stuk beter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...