KarelF Geplaatst: 3 juni 2019 Delen Geplaatst: 3 juni 2019 3 maal geprobeerd, kom wel op de pagina 'Computerbeheer', maar het mapje 'Lokale gebruikers en groepen' is er niet! En de wachtwoorden kunnen dus niet worden veranderd! Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 4 juni 2019 Delen Geplaatst: 4 juni 2019 Is het niet toevallig een Engelse versie? Dan zou je moeten zoeken naar Local users and groups. Het komt soms namelijk voor dat bij zo'n systeem Engelse en Nederlandse teksten door elkaar lopen. Link naar reactie
KarelF Geplaatst: 6 juni 2019 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2019 @Kasander1 Dank voor de tip, maar dat is niet het geval! 't is een 'gewone' Nederlandse versie, volledig ge-update vanuit Win-7 ( dat ik niet heb gebruikt in deze hardware ) met een download via een bootable USB met ISO bestand. Ik gebruik het systeem al meer dan 2 jaar tot volle tevredenheid. Wel lijkt 't dat ik als administrator minder rechten heb als bij de vertrouwde Vista - versies.... meer ideeën? @Karel Link naar reactie
JakobHeinz Geplaatst: 13 juni 2019 Delen Geplaatst: 13 juni 2019 Niet in de Home editie aanwezig bij mij. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.