deniels Geplaatst: 22 december 2018 Delen Geplaatst: 22 december 2018 Mijn thuisnetwerk werkte altijd zonder problemen. Ik heb internet via Telfort. Op de interpoorten van het modem heb ik er 2 in gebruik, eentje om de tv te laten werken en de ander is verbonden met een switch. Mijn switch gebruik ik om mijn pc en 3 accespoints van internet te voorzien. Dit werkte altijd prima, tot laatst. In ene werkt dit niet meer. Ik heb zelf al meerdere keren een nieuwe switch geprobeerd, dit biedt allemaal geen soelaas. Het rare is dat als ik mijn accespoint rechtstreeks aansluit op mijn modem dat deze wel gewoon werkt. Inmiddels ben ik ten einde raad en hoop ik dat jullie kunnen helpen? Groet Niels Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 23 december 2018 Delen Geplaatst: 23 december 2018 Bedrijven hebben nog wel eens de neiging om updates te installeren waardoor instellingen veranderen. Microsoft is daar koning in. Het kan dus zijn dat er door een laatste update van je modem instellingen iets anders staan. Je kan beginnen om je modem een factory reset te geven waarna je (natuurlijk) als eerste de wachtwoorden aanpast. Daarna loop je de instellingen na. Als laatste sluit je de accespoints weer aan. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.