Ga naar inhoud

Inloggen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Koppig paginaatje, dat is wat opvalt :rolleyes:\r\n\r\nMocht je draadloos met je router verbonden zijn zou ik het ook bedraad een keer proberen. Wel draadloos op de computer dan even uitschakelen.\r\n\r\nEn voor wat betreft het register, er hoeft niets te worden gewijzigd, alleen zoeken. Maar als je twijfelt dan wacht je even op die hulp.
Link naar reactie
  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee hoor, dat is niet de manier om daar te kijken. Er zijn een hoop moeilijk in te schatten afdelingen in dat register\nHet register gaat voornamelijk over de software op je machine, en adressen van sites zoals abp zijn alleen zijdelingse notities om die software bij te staan, maar echt niet noodzakelijk.\nEigenlijk hoop ik dat de term abp daar helemaal niet voorkomt.\n\nIn de register editor zit onder het menu \'[I]Bewerken[/I]\' de zoekfunctie. Begin bovenaan in de tak, voer abp (of abp[B].[/B]) in, en als er iets gevonden wordt zou je daar melding van kunnen maken, van de z.g. sleutelnaam en van de waarde van die sleutel. Druk op F3 om eventueel naar de volgende te gaan.\nHet moet natuurlijk wel gaan om heen herkenbaar Internet adres naar die site.\n\nMet de hand zoeken in onbegonnen werk trouwens, het register is te groot om dat in een dag of wat door te spitten.\n\nLet wel op het volgende: veranderingen worden direct doorgevoerd, en het is niet zo dat als je iets verandert dat je bij het sluiten van de registereditor de optie krijgt \"[I]Opslaan [/I]?\". Die keuze is er niet, het is dan al veranderd.\nDus verander niets, zoek alleen.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Erik,\r\n\r\nWe hebben het register doorgelopen maar helaas niets gevonden.\r\nVia mijn netwerk, met gebruik van een mobiele telefoon, is de inlogpagina normaal bereikbaar.\r\nHet kan niet anders dat er ergens in mijn laptop iets zit dat het probleem veroorzaakt.\r\nIk weet dat dit geen bevredigend resultaat is, maar we gaan de laptop opnieuw installeren.\r\nWe houden je op de hoogte.\r\nIn ieder geval al hartelijk dank voor het meedenken.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nJeanPicky.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=JeanPicky;634439]Erik,\r\n\r\nWe hebben het register doorgelopen maar helaas niets gevonden.\r\nVia mijn netwerk, met gebruik van een mobiele telefoon, is de inlogpagina normaal bereikbaar.\r\nHet kan niet anders dat er ergens in mijn laptop iets zit dat het probleem veroorzaakt.\r\nIk weet dat dit geen bevredigend resultaat is, maar we gaan de laptop opnieuw installeren.\r\nWe houden je op de hoogte.\r\nIn ieder geval al hartelijk dank voor het meedenken.\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nJeanPicky.[/QUOTE]\r\n\r\nErik,\r\n\r\nWe hebben de laptop opnieuw geinstalleerd.\r\nDe webpagina is nu wel normaal te bereiken. \r\nOok het inloggen op de gewraakte vervolg-pagina is geen probleem.\r\nOp de een of andere manier is er toch ergens een foutje in geslopen.\r\nHartelijk dank aan ieder die heeft meegedacht om het probleem op de lossen.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nJeanPicky.
Link naar reactie
Hartelijk dank voor het terugmelden :wink: Dat het nu werkt is best een een belangrijk feit.\r\n\r\nIets wat ik zelf nog gedaan zou hebben voor de her-installatie van Windows is het programma voor programma dé-installeren, te beginnen bij elk beveiligingsprogramma.\r\nDat is in dit geval mosterd na de maaltijd, maar misschien heeft een ander nog iets aan de tip.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...