Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2013 [QUOTE=erikdenhouter;633693]Dat is allemaal een beetje raar, want hoe kan het via een proxy server dan wel werken... Dan zou je zeggen dat het systeem van de TS + het systeem van ABP beiden functioneren en elkaars beveiliging \'goedkeuren\'.\r\n\r\nWeet je zeker dat de andere laptop en jouw PC [I]beiden[/I] met jouw eigen netwerk verbonden zijn ? Komen beide SSID\'s en Default Gateways (te zien met IPCONFIG /all) overeen ? Wel heel belangrijk. Het feit dat het via een proxy wel werkt zou namelijk ook kunnen aangeven dat het op identiteit geweigerd wordt.\r\n\r\n\r\nPersoonlijk zou ik nog iets doen, gewoon om het in principe geprobeerd te hebben[B]:[/B] alle PC,s uit, en rustig modem en dan router opnieuw opstarten.\r\n(Tussendoor, terwijl de verbinding uit staat, kan je eventueel checken of geen van de twee computers alsnog met iets verbonden is waarmee je geen rekening hield.)\r\n\r\n\r\n\r\nAls dat niet werkt dan zou je een HijackThis logje kunnen maken, en hier tonen en/of op het Nucia forum laten checken.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIk zal hier in het weekend eens naar kijken.\r\n\r\nJP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Tot op heden nog steeds geen resultaat.\r\nWe gaan de laptop opnieuw installeren.\r\nIedereen hartelijk bedankt voor het meedenken.\r\nGroeten,\r\nJeanPicky Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Jammer...\n\nWe horen wel graag nog of dat de oplossing was. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 [QUOTE=erikdenhouter;633987]Jammer...\n\nWe horen wel graag nog of dat de oplossing was.[/QUOTE]\n\nHet is vreemd dat geen van de oplossingen heeft gewerkt, het ging om 1 sub pagina op 1 computer wat op zich heel vreemd is:confused: en nu dus deze zeer frustrerende beëindiging van TS :s:???: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Ja ik heb er ook bedenkingen bij... Vooral omdat de hoofdsite wel bereikbaar was.\r\n\r\nWe hadden misschien nog in het register kunnen zoeken naar de naam van de site, ik zeg maar even wat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Ja en ook geen reactie op, probeer eens een andere browser. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Zelfs in \'safe mode\'... Geen andere software dan Microsoft geladen dan, of... wat b.v. malware, maar de TS is daar niet mee verder gegaan.\nMisschien is een herinstallatie wel sneller.\n\nAls dat niet helpt moet er een server staan die de TS discrimineert :-|\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2013 Ik denk dat het gissen blijft Erik.:-S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 [I]Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter \r\nDat is allemaal een beetje raar, want hoe kan het via een proxy server dan wel werken... Dan zou je zeggen dat het systeem van de TS + het systeem van ABP beiden functioneren en elkaars beveiliging \'goedkeuren\'.\r\n\r\nWeet je zeker dat de andere laptop en jouw PC beiden met jouw eigen netwerk verbonden zijn ? Komen beide SSID\'s en Default Gateways (te zien met IPCONFIG /all) overeen ? Wel heel belangrijk. Het feit dat het via een proxy wel werkt zou namelijk ook kunnen aangeven dat het op identiteit geweigerd wordt.\r\n\r\nPersoonlijk zou ik nog iets doen, gewoon om het in principe geprobeerd te hebben: alle PC,s uit, en rustig modem en dan router opnieuw opstarten.\r\n(Tussendoor, terwijl de verbinding uit staat, kan je eventueel checken of geen van de twee computers alsnog met iets verbonden is waarmee je geen rekening hield.)\r\n\r\nAls dat niet werkt dan zou je een HijackThis logje kunnen maken, en hier tonen en/of op het Nucia forum laten checken[/I]\r\n\r\nMijn laptop werkt op een draadloos netwerk.\r\nMet een tablet die via mijn netwerk is verbonden, lukt de toegang wel.\r\nMet een laptop in een andere plaats ook geen probleem.\r\nIk heb het netwerkbox uitgeschakeld, naar een ruime tijd weer ingeschakeld, maar geen verandering.\r\n\r\nHoe moet ik een HijackThis logje maken.\r\n\r\nWat is de betekenis van TS?\r\n\r\nJP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 [QUOTE=erikdenhouter;633995]Ja ik heb er ook bedenkingen bij... Vooral omdat de hoofdsite wel bereikbaar was.\r\n\r\nWe hadden misschien nog in het register kunnen zoeken naar de naam van de site, ik zeg maar even wat.[/QUOTE]\r\n\r\nErik,\r\nWat moet ik doen om in het register te zoeken?\r\n\r\nJP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 TS is topicstarter.\r\n\r\nEn zoeken in het register , als je al niet goed weet waar je dat kunt vinden ???\r\nLaat dat dan aan experts over. ;):o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 Dank voor het antwoord.\r\nHet gaat mij om een hint waar deze expert eventueel moet zoeken.\r\n\r\nJP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 JP,\n\nProbeer eerst eens met een andere browser in te loggen op de ABP inlog site. [URL=\"http://www.google.nl/intl/nl/chrome/browser/\"]Google Chrome[/URL], [URL=\"http://www.mozilla.org/nl/firefox/fx/\"]Firefox[/URL] beide zijn snel geïnstalleerd en ook zo weer verwijdert.\nAls het namelijk wel lukt met allebei dan ligt het probleem niet bij je Computer maar aan de IE versie.\n\nEn dan kunnen we aan de hand daarvan advies of oplossingen geven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 Stroke33, in het eerste bericht:\n[QUOTE=JeanPicky;633104]...Ook het gebruik van andere browsers geeft hetzelfde resultaat.[/QUOTE]\n\nregedit.exe kan je starten als register editor, maar er staat ook een link in je Startmenu bij de Systeemwerkset.\nAls je zoekt zorg dan dat je telkens bovenaan in de tak begint (Ctrl+home drukken)\nZoek eens op abp.\n\n[url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=49575][U]HijackThis[/U][/url]... maar ik heb het idee dat dat niets vertelt omdat je in Safe Mode hetzelfde probleem hebt, en dan worden nou net al die items die HijackThis weergeeft helemaal niet geladen.\nEn er zijn niet zo veel ervaren loglezers op dit forum, maar ja, een logje is zo gemaakt, dus proberen maar.\nMisschien ook eentje maken in \'[I]Veilige Modus met netwerkondersteuning[/I]\'. Geen idee of dat enig nut heeft trouwens.\n\nIk zou ook nog willen vragen of je toen in Veilige Modus ook een andere pagina hebt geprobeerd zodat je kon zien dat je wel Internet verbinding hebt. Dat kan namelijk weg zijn als je wireless verbonden denkt te zijn. Dat zou dan met een kabel moeten gebeuren.\n\nIs er anders misschien een mogelijkheid voor systeemherstel naar een punt vóór dit probleem ? Je kan daarna ook weer terug naar nu, dus het proberen waard.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 Ik haal dit weer aan omdat ik niet begrijp dat zelfs in veilige modus de site niet is te bereiken.\nMaar ook wat het hele verhaal nog vreemder maakt is dat TS wel op de ABP site komt maar daar niet verder naar de inlogpagina door kan, want dan krijgt hij dus de foutmelding \"De webpagina kan niet worden weergegeven\". Overigens is de ABP begin site een HTTP en de inlog site een HTTPS site wat dus zou kunnen duiden dat de browser geen HTTPS herkent, dit zou dan in andere browsers niet mogen voorkomen.\n\nAls dit een Windows probleem zou zijn dan zouden alle HTTPS sites niet meer te bereiken moeten zijn, en zou het probleem niet mogen voorkomen in veilige modus met netwerk ondersteuning.\n\nMisschien was een systeemherstel naar een eerdere datum nog wel een oplossing geweest. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2013 Overigens zijn de SSL- en TLS-protocollen wel ingeschakeld onder de beveiligingssectie, klikt op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd om dit te controleren en eventueel vinkjes te plaatsen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Stroke 33\r\n\r\nDe SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld, zoals ook in jouw afbeelding is aangegeven.\r\n\r\nJP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2013 [QUOTE=erikdenhouter;634069]Stroke33, in het eerste bericht:\r\n\r\n\r\nregedit.exe kan je starten als register editor, maar er staat ook een link in je Startmenu bij de Systeemwerkset.\r\nAls je zoekt zorg dan dat je telkens bovenaan in de tak begint (Ctrl+home drukken)\r\nZoek eens op abp.\r\n\r\n[url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=49575][U]HijackThis[/U][/url]... maar ik heb het idee dat dat niets vertelt omdat je in Safe Mode hetzelfde probleem hebt, en dan worden nou net al die items die HijackThis weergeeft helemaal niet geladen.\r\nEn er zijn niet zo veel ervaren loglezers op dit forum, maar ja, een logje is zo gemaakt, dus proberen maar. (Lijkt mij niet.JP)\r\nMisschien ook eentje maken in \'[I]Veilige Modus met netwerkondersteuning[/I]\'. Geen idee of dat enig nut heeft trouwens.\r\n\r\nIk zou ook nog willen vragen of je toen in Veilige Modus ook een andere pagina hebt geprobeerd zodat je kon zien dat je wel Internet verbinding hebt. Dat kan namelijk weg zijn als je wireless verbonden denkt te zijn. Dat zou dan met een kabel moeten gebeuren.\r\n\r\nIs er anders misschien een mogelijkheid voor systeemherstel naar een punt vóór dit probleem ? Je kan daarna ook weer terug naar nu, dus het proberen waard.\r\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR][/QUOTE]\r\n\r\nErik,\r\nHet gebruik van het register laat ik liever aan iemand over die er verstand van heeft.\r\nKomend weekend zie ik zo iemand.\r\nIn de veilige modus heb ik alle andere pagina\'s op de normale manier kunnen benaderen.\r\nEr was wel degelijk een verbinding.\r\nOmdat het niet bekend is wanneer dit probleem is ontstaan (kan wel een half jaar geleden zijn) lijkt het mij weinig zinvol om dit te doen.\r\n\r\nJP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Is deze pagina wel gewoon te bereiken [url]https://bankieren.rabobank.nl/klanten[/url] ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Alle pagina\'s die ingelogd moeten worden zijn normaal bereikbaar.\r\n\r\nJP Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen