Ga naar inhoud

Inloggen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows 7 en IE 9 64 bit.\r\nAls ik op een bepaalde pagina wil inloggen naar \"Mijn pagina\" dan zoekt de browser wel naar de inlog-pagina, maar geeft dan de melding: \"De webpagina kan niet worden weergegeven\". \r\nMet gelijksoortige pagina\'s heb ik geen problemen. Ook het gebruik van andere browsers geeft hetzelfde resultaat. Probeer ik het op een andere laptop dan lukt het wel.\r\nIn de instellingen van IE 9 kan ik niets vinden van een foute instelling.\r\nWat kan de oorzaak zijn?\r\nWie heeft zoiets al eens meegemaakt?\r\n\r\nGroetend,\r\n\r\nJP
Link naar reactie
  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=BlackTiger;633111]Gezien dit antwoord lijkt me dat het probleem niet aan IE9 ligt.\r\n\r\nIk zou eens een scan doen met Malware Bytes. Want aangezien het op een andere laptop geen probleem geeft, zou de oorzaak wel eens aan malware/spyware kunnen liggen.[/QUOTE]\r\n\r\nDitr programma laat ik regelmatig draaien.\r\nHet geeft helaas geen soelaas.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;633147]Mogelijk helpt het om met Ccleaner alle cookies en andere achter gebleven internet rommel op te schonen?\r\nAnders zit ik te denken aan een in je IE geblokkeerde website of zoiets.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDit programma heb ik ook al gedraaid.\r\nOok hier geen soelaas.\r\n\r\nWaar kan deze blokkade dan zitten??\r\n\r\nJP
Link naar reactie
Niet dat het vaak voorkomt, maar er kan iets in dit bestand staan wat niet klopt:\nC:\\WINDOWS\\SYSTEM32\\DRIVERS\\ETC\\[B]hosts[/B]\nOpen dat bestand eens met Kladblok, en zet de inhoud hier op het forum.\nWeinig kans omdat IE zo te lezen ook wat tijd neemt om te zoeken, en als dit bestand de fout zou hebben was er maar een korte laadtijd.\n\nGaat het uitsluitend om die ene inlogpagina, of is de hele site niet te bereiken ?\nEn als het met een andere laptop wel lukt, gaat dat dan via dezelfde router ?\n\nEn ik zou wel een link naar die pagina willen zien.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;633183]Niet dat het vaak voorkomt, maar er kan iets in dit bestand staan wat niet klopt:\r\nC:\\WINDOWS\\SYSTEM32\\DRIVERS\\ETC\\[B]hosts[/B]\r\nOpen dat bestand eens met Kladblok, en zet de inhoud hier op het forum.\r\nWeinig kans omdat IE zo te lezen ook wat tijd neemt om te zoeken, en als dit bestand de fout zou hebben was er maar een korte laadtijd.\r\n\r\n# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.\r\n#\r\n# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.\r\n#\r\n# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each\r\n# entry should be kept on an individual line. The IP address should\r\n# be placed in the first column followed by the corresponding host name.\r\n# The IP address and the host name should be separated by at least one\r\n# space.\r\n#\r\n# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual\r\n# lines or following the machine name denoted by a \'#\' symbol.\r\n#\r\n# For example:\r\n#\r\n# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server\r\n# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host\r\n\r\n# localhost name resolution is handled within DNS itself.\r\n# 127.0.0.1 localhost\r\n# ::1 localhost\r\n\r\n\r\nGaat het uitsluitend om die ene inlogpagina, of is de hele site niet te bereiken ?\r\nEn als het met een andere laptop wel lukt, gaat dat dan via dezelfde router ?\r\n\r\n[I]Het gaat uitsliuitend over de inlogpagina.\r\nDe andere laptop gaat ook via mijn draadloos netwerk.\r\nOok een laptop (in een andeere plaats) geeft wel toegang.[/I]\r\n\r\nEn ik zou wel een link naar die pagina willen zien.\r\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR][/QUO\r\n\r\n[I]Het gaat om de inlogpagina van het ABP[/I]. ([url]www.abp.nl[/url])
Link naar reactie
Maar zonder cookies aanvaarden zou de pagina toch wel laden ? Of bedoelen jullie de grote koektrommel, de home pagina van ABP ?\nDit is hun cookies beleid c.q. voorlichting: [url]http://www.abp.nl/cookies.asp[/url]\n\nAls de cookies oplossing ook niet lukt:\nlukt het misschien via deze link ?\n[url]https://mijn.abp.nl/applicaties/aanmeldeninloggen/pages/inloggen/inloggen.aspx?TAM_OP=login[/url]\n\n\nKies hier ([url=http://proxy.org/][U]proxy.org[/U][/url]) anders eens een proxyserver (rechter kolom) en voer daarop dat pagina adres in ( [url]https://mijn.abp.nl[/url] ). Misschien lukt dat (als tijdelijke oplossing).\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Dat het nog niet werkt 8-|\nHet was even een workaround.\n\nProbeer eens dit:\nopen een opdrachtprompt (ergens in je Startmenu) met Administratieve rechten (rechtsklik op de link en kies voor \"[I]Starten als... Administrator[/I]\' b.v.). Type daar de volgende opdracht, en toon hier de inhoud van het gemaakte bestandje c:\\trace.txt:\n[CODE]tracert mijn.abp.nl > c:\\trace.txt[/CODE]\n\nDe opdracht neemt ongeveer een minuut of twee om te voltooien.\n\nHiermee kan je redelijk (...) concluderen of het verzoek om die site te contacteren eigenlijk je systeem wel verlaat.\nAls ik de opdracht uitvoer (het legt de weg van het verzoek naar die site vast) dan bereik ik de site ook niet (de site wil uit veiligheid niet antwoorden op dit soort verzoeken) maar de weg er naar toe wordt wel voor een groot deel afgelegd en genoteerd. Dus als een deel van die weg bij jou ook getoond wordt zit het probleem waarschijnlijk elders.
Link naar reactie
Wanneer je de add-on [URL=\"http://ipfuck.paulds.fr/\"]iPfuck[/URL] in Firefox installeert en Firefox opnieuw opstart bestaat het probleem dan nog, in Firefox??\n\nHet is nu even andersom denken dus, je komt dan op de abp pagina binnen vanaf bijvoorbeeld China of Amerika enz is bijna hetzelfde als de proxyserver die Erik aanreikt.\n\nStaat Java Script wel aan in de browsers of in Windows uberhaupt???
Link naar reactie
Wat we nog vergeten zijn is een meest voor de hand liggende (maar vaak niet werkende) oplossing:\r\ntype in de \'[I]Start - Zoeken[/I]\' box van Windows 7 de volgende opdracht:\r\n[B]IPCONFIG /flushdns[/B]\r\nLet op de spatie.\r\n\r\nHiermee wordt de plaatselijke DNS cache waarin verwijzingen staan om een naam in het geldige IP-adres om te zetten gewist. Mocht daar een foute vermelding in staan dan is deze nu weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...