Ga naar inhoud

CID ontbreekt computerkennis?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Slater;582375]\r\nOnze eerste aanvaring was ook niet echt leuk he erik, op dit forum, maar ik weet ook dat zachte heelmeesters stinkende wonden kunnen maken en ik denk niet dat jij dat eigenlijk wil.\r\nAls persoon vind ik je erg beschaafd Erik, als computerkenner wat minder, maar dat terzijde, ik neem dat niet persoonlijk.\r\n\r\nNo hard feelings.[/QUOTE]\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=582483&postcount=4[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Haha! Ja, je hebt gelijk. Bezoeker of Forumlid was beter geweest. \r\n\r\n[QUOTE=Animal;578576]Je zeurt !:confused:\r\nKlant kun je zijn van het blad CID.\r\n \r\nHet forum is gratis voor iedereen.,daar ben je GEEN klant van.!:rolleyes:\r\n \r\nAls het dan niet goed werkt heb je helemaal geen geldige reden om te klagen,,het is immers voledig gratis voor iedereen.\r\nDe moderator\'s zijn volgens mij vrijwilligers ,,die hoeven ook helemaal geen technische kennis van forums te hebben .Ze kontroleren alleen of de geplaatste berichten voldoen aan de geldende regels.\r\nHet is vakantie tijd ,,ook voor moderators.[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...