Ga naar inhoud

CID ontbreekt computerkennis?


Aanbevolen berichten

Zie bovenaan de pagina het logo staan met de tekst : haal meer uit uw pc.\r\n\r\nMomenteel heb ik het idee dat ze bij CID niet goed weten hoe een pc en aanverwante zaken werken :(\r\n\r\nHet forum werkt al dagen niet goed. Lees net \"Door emailproblemen gedurende het weekend is de VRIJDAGMIDDAG WEGGEEF-ACTIE! verlengd. De deadline is nu woensdagochtend 10:00. \", dus ook (technische) problemen op dat vlak. \r\n\r\nDe FAQ-man is ook net terug van (welverdiende!) vakantie. Hij kan met terugwerkende kracht (=datum) vragen/antwoorden plaatsen. Vind dat wel lastig, kan ik weer gaan zoeken waar ik gebleven was. Waarom niet de datum van plaatsen ipv een x-aantal per dag en dan met terugwerkende kracht dagen aanvullen?\r\nGaat laatste tijd gelukkig wel goed met weergeven van vragen/antwoorden. Was ook een tijdje dat je alleen maar witte vlakken zag, als je op vraag klikte.\r\n\r\nDat ze in de financiële wereld niet weten hoe hun producten werken is algemeen bekend, maar dat CID niet in staat is om computer gerelateerde zaken op te lossen, spreekt niet echt in hun voordeel. FAQ-man geen oplossing?
Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=BackupMod;578549]Kijk, dit vind ik nu niet zo leuk. Ik heb al aangegeven dat ik actie heb ondernomen. Het is vakantietijd dus het zal niet a la minute opgelost worden. \r\nBeetje geduld misschien?[/QUOTE]\r\n\r\nBeste Moderator,\r\n\r\nU zal als geen ander weten wat moderatie inhoudt, daarom vindt ik het jammer dat U deze reactie geeft op het topic van Obelix.\r\nIets niet leuk vinden dat kan, maar als moderator hoor je zoiets niet te schrijven, dan gaat moderatie zijn doel voorbij.\r\nHet bericht is geheel conform de richtlijnen van dit forum.\r\n\r\nEen solide bedrijf als dat waar CID bij ondergebracht is mag heus wel op enige wijze op mogelijke onjuistheden gewezen worden.\r\nHet is onverkoopbaar aan mij als klant van CID dat ik met grote regelmaat vervelende fouten dan wel storingen merk aan de website van CID.\r\nDat het niet altijd direct kan worden hersteld is over het algemeen dat dan klaarblijkelijk de website een ondergeschikt belang dient.\r\n\r\nVakantie kan en mag geen rol spelen in de huidige 24 uurs economie, zeker niet bij de onderneming waartoe CID behoort.\r\n\r\nEn nee Obelix, je bericht was en is niet scherp. Het is een constatering van een gebrek en vastlegging van feiten m.b.t. de website.\r\n\r\nDe moderator zal denk ik wel met mij van mening verschillen, dat is ook niet erg, het is in ieder geval een opening om onze ergernissen kenbaar te maken.\r\n\r\nGroeten, Theo
Link naar reactie
Soms zijn er zaken waar zelfs een Moderator of Faqman of beter gezegd het hele team van Computeridee iets aan kan doen, omdat simpelweg het onderhoud van servers en websites niet word gedaan door de makers van een Supergoed 2X per maand Computerblad.\nHet gebeurt zo vaak dat er problemen met servers zijn, die door de mensen die er gebruik van maken niet zijn te repareren, omdat zij gewoon niet gemachtigd zijn dit te doen, ook al weten zij de oplossing, omdat zij niet behoren tot de eigenaar of het onderhoudspersoneel wat is aangesteld door die eigenaar.\nZo mag een als verkoopster aangenomen persoon in een bakkerij niet aan de oven komen al zou hij/zij er een opleiding voor hebben, al staat het brood te verbranden.\nOm de simpele reden als er meer mis gaat de schuldvraag terecht komt bij de eigenaar en zijn/haar onderhoudspersoneel.\nDe Priester doet de preek en de koorknaap houd de wierook vast.
Link naar reactie
[QUOTE=TheoTol;578563].\nHet is onverkoopbaar aan mij als klant van CID dat ik met grote regelmaat vervelende fouten dan wel storingen merk aan de website van CID.\n \n \n[/QUOTE]\n \nJe zeurt !:confused:\nKlant kun je zijn van het blad CID.\n \nHet forum is gratis voor iedereen.,daar ben je GEEN klant van.!:rolleyes:\n \nAls het dan niet goed werkt heb je helemaal geen geldige reden om te klagen,,het is immers voledig gratis voor iedereen.\nDe moderator\'s zijn volgens mij vrijwilligers ,,die hoeven ook helemaal geen technische kennis van forums te hebben .Ze kontroleren alleen of de geplaatste berichten voldoen aan de geldende regels.\nHet is vakantie tijd ,,ook voor moderators.
Link naar reactie
[QUOTE] Zo mag een als verkoopster aangenomen persoon in een bakkerij niet aan de oven komen al zou hij/zij er een opleiding voor hebben, al staat het brood te verbranden. [/QUOTE]\n\nProbeer je nu alles te vergoelijken, wat er de laatste tijd niet lekker loopt op het forum ?\nHet loopt gewoon slecht en daar mag een professionele organisatie - [url]http://www.hub.nl/[/url] - gerust op worden gewezen en, nog beter, zij zou het probleem zelf geconstateerd moeten hebben en tevens zou je ook een adequate en professionele reactie mogen verwachten.\n[QUOTE] HUB Uitgevers is gespecialiseerd in het ontwikkelen van redactionele communicatie die uw merken en klanten bindt. Of het u nu gaat om brand loyalty, informatievoorziening of hogere omzet. Een eigen magazine of nieuwsbrief ? Met vaste frequentie of eenmalig? Het HUB realiseert het graag voor u.[/QUOTE]\nOnderstaand bericht zou óók op het HUB - CI Forum toepasselijk zijn geweest.\n[url]http://forum.pcmweb.nl/showthread.php?t=21528[/url]
Link naar reactie
@Obelix71 : Dan heb ik je bericht waarschijnlijk een beetje verkeerd opgevat, mijn excuses.\r\n\r\nVerder hadden we al een thread lopen over de problemen met het forum. \r\nSpeciaal voor enkele reageerders hier wil ik nog wel even benadrukken dat ik niet in dienst ben bij HUB, Modje ook niet. Wij doen dit omdat we het leuk vinden in onze vrije tijd. \r\nIk heb niet zoveel verstand van vBulletin dat ik de problemen herken, bovendien heb ik niet alle rechten om dingen te verhelpen, ben dus afhankelijk van anderen. \r\nDit is al eerder aangegeven, nu voor het laatst.\r\n==================================================
Link naar reactie
@Animal\n\nQuote - Je zeurt !\nKlant kun je zijn van het blad CID.\n\nHet forum is gratis voor iedereen.,daar ben je GEEN klant van.! End Quote\n\nJe opmerking is opmerkelijk en eigenlijk een \"beetje dom\".\n\nHet gaat mij om de website en niet noodzakelijk om het forum, en laat die website nu van CID zijn en daar ben ik klant van.\nDat CID daarnaast dit forum heeft opgezet, ja dat is dan wel gratis, maar als dat niet goed (zou) functioneert dan staat dat wel heel vreemd voor de uitgever zo niet belachelijk.\nHelaas kun je je in de commerciële wereld niet veel veroorloven, jammer maar zo werkt dat tegenwoordig nu eenmaal.\n\nJij schrijft / Ze kontroleren / dat moet zijn Ze controleren, maar goed dat is je vergeven...;-)\n\nDan nog iets vervelend, op het Internet kent men geen vakantie.\n\nDa\'s nu echt zeuren.
Link naar reactie
Ik ben het volledig met Obelix eens.\r\nEven los van Modje en Backupmod die hun uiterste best doen de zaken in goede banen te leiden. Dus ik vind het vreemd dat je de opmerkingen niet leuk vond Backupmod, want de kritiek is volgens mij niet naar jou en Modje gericht maar naar CID zelf.\r\n\r\nDaarom nog maar eens verduidelijken dat klachten richting modje of backupmod niet terecht zijn en niet van toepassing.\r\n\r\nMaar een tijd geleden was er ook al een probleem. Telfort klanten kregen geen notificatie email. Dat lag bij de provider van CID, c.q. instelling van anti-spam, maar duurde wel lang eer het opgelost was.\r\nAl eerder waren er andere zaken aan de hand, ook al simpel op te lossen dingen. Vroeger hadden we hier een admin maar die is er volgens mij ook niet meer.\r\n\r\nIk kan me levendig voorstellen dat iemand die klant is van CID, ook verwacht en mijns inziens mag verwachten, dat zowel de website alsook het forum naar behoren werkt.\r\nNiet op de laatste plaats omdat er vanuit het blad ook vaak genoeg naar de website verwezen wordt en het forum ook van daaruit te bezoeken valt.\r\nDat het forum niet beperkt is tot alleen klanten maar voor iedereen toegankelijk, doet daar verder niets aan af. Van een computerblad mag je verwachten dat ze weten hoe de servers in elkaar steken en werken.\r\n\r\nEr zijn zat hobbysites, waaronder die van mezelf, die beter draaien en minder problemen kennen dan het CID forum de afgelopen paar jaren is tegen gekomen.\r\nOok het feit dat het vakantie is doet daar iets aan af. We spreken toch over een redelijke uitgever, is er dan maar 1 persoon die weet hoe zaken werken? Of zijn we te benauwd om er even een paar euri tegenaan te gooien om iemand die het wel kan oplossen te betalen tijdens de vakantie?\r\n\r\nEn daarom ben ik het dus ook eens met TheoTol.\r\nIk begrijp wel dat het forum gratis is en derhalve mindere prioriteit heeft voor CID. Maar ze moeten daar bij HUB (uitgeverij) niet vergeten dat ook het forum en de hulp die gebruikers hier geboden krijgen (ook door mensen die zich gratis en voor nop daarvoor inzetten) ook behoorlijk wat goede reklame levert voor CID.\r\nDan is het niet echt uit te leggen dat problemen zo lang moeten duren, want dit is niet de eerste keer en de andere keren waren bij mijn weten ook niet tijdens vakantie.\r\n\r\nP.s. Er bestaat ook nog zoiets als remote beheer. Effe via SSH inloggen en het probleem oplossen.
Link naar reactie
[QUOTE] Speciaal voor enkele reageerders hier wil ik nog wel even benadrukken dat ik [B]niet in dienst[/B] ben bij HUB, Modje ook niet. Wij doen dit omdat we het leuk vinden in onze vrije tijd. [/QUOTE]\r\nOnbegrijpelijk, dat het in de bedrijfsfilosofie van HUB past, om dit forum te beschouwen als een \'ondergeschoven kindje\'.\r\nHet is ronduit belachelijk, teleurstellend, en zéker geen reclame, dat moderatoren en bezoekers door de \'organisatie\' in de steek worden gelaten, wanneer zich problemen voordoen.
Link naar reactie
[QUOTE] Speciaal voor enkele reageerders hier wil ik nog wel even benadrukken dat ik [B]niet in dienst[/B] ben bij HUB, Modje ook niet. Wij doen dit omdat we het leuk vinden in onze vrije tijd. [/QUOTE]\r\nOnbegrijpelijk, dat het in de bedrijfsfilosofie van HUB past, om dit forum te beschouwen als een \'ondergeschoven kindje\'.\r\nHet is ronduit belachelijk, teleurstellend, en zéker geen reclame, dat moderatoren en bezoekers door de \'organisatie\' in de steek worden gelaten, wanneer zich problemen voordoen.
Link naar reactie
Enige wat ik wilde aangeven was (en is) dat er op een site van een computerblad (en dus niet alleen! het forum) een aantal zaken niet/niet goed werken. En dat verbaast mij. Die kritiek is daarmee gericht op HUB en niet op de mod\'s. Het is dus zeker niet persoonlijk bedoeld.\n\nDie link naar dat topic.... Topic gaat alleen over forum, ik zie het wat breder. Daarnaast: hoe had ik die link moeten (terug)vinden; het forum werkt niet helemaal ideaal ;-)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...