Ga naar inhoud

Ik heb een game-pc samengesteld, kunnen jullie die misschien nakijken?


Aanbevolen berichten

Met behulp van azerty.nl heb ik geprobeerd een game-pc samen te stellen. Waar ik vooral benieuwd naar ben is of ik de juiste voeding heb gebruikt, juiste processor, juiste moederbord of dat het misschien goedkoper kan. Ik ben wel van plan er high-end games mee te spelen. Dit is de link naar de onderdelen: https://azerty.nl/basket/?code=YTo4OntpOjcyNzY3NTtpOjE7aToxNTQxNzA0O2k6MTtpOjE0MzAzMzE7aToxO2k6MTQzMDQ0MTtpOjE7aTo3MTEyMTtpOjE7aToxNTUxNDgwO2k6MTtpOjE1MjEwO2k6MTtpOjM1NzE5O2k6MTt9 alvast bedankt!
Link naar reactie
Op zich is dit een krachtige configuratie waarmee je prima kunt gamen. Ik zou wel kiezen voor een DDR4-2400 of DDR4-3000-setje geheugen in plaats van DDR4-2133. Je bent verder opslag vergeten. Kies bijvoorbeeld een betaalbare ssd als Crucials MX300 aangevuld met een harde schijf. De blu-ray-brander zou ik niet plaatsen of je moet echt blu-rays willen branden. Je kunt wellicht nog wat besparen door een lichtere voeding te nemen van 550 tot 600 Watt. Ook het moederbord is vrij duur, een goedkoper moederbord als de ASUS PRIME Z270-A moet ook voldoen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...