Ga naar inhoud

draadloos internet en netwerk vragen van mij


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    124

kijk eens of er aan de zijkant of ergens anders een schakelaar zit om je W-LAN kaart in of uit te schakelen.\r\n\r\nHeb je de draadloze netwerkkaart geinstalleerd, controleer dat via start-instellingen-configscherm-systeem-hardware-apparaatbeheer-kijk dan wat er onder netwerkadapters staat.\r\n\r\nAls er een uitroepteken staat is het niet goed
Link naar reactie
nou kijk de vaste pc daar mee kan ik nu via de router op internet alleen ik weet niet hoe ik te werk moet gaan met die laptop. Wat jij schrijft moet ik dat op de vaste pc op laptop bekijken ?\r\nIk wil hem laten zoeken naar een draadloss netwerk maar dat lukt niet\r\nIk heb op de pc wel een netwerkkaart zitten nu
Link naar reactie
jaaaaaaaaaaaaaaa ben er achter..........de kaart stond inderdaad uit op de laptop nou............het lijkt er nu op dat deze dus nu werkt al durf ik hetnog niet van de daken te schreeuwen :-# \r\nNu natuurlijk weer meer vragen:\r\nnu wil ik nog een netwerk maken met mijn pc hoe doe ik dat ?\r\nen hoe moet ik een en ander beveiligen ? :-$
Link naar reactie
Maar dit heeft niet echt met een netwerk te maken toch \r\nmaar goed nu moet ik nog weten hoe ik kan netwerken met mijn vaste pc en hoe ik alles kan beveiligen en ....heb ook nog wel een aantal vragen over mijn nieuwe laptop. Merk echt dat ik weinig weet. Zo klopt mijn toetsenbord niet met vraagtekens enzo, kan je dit ergens veranderen en.....ik wil graag netscape enzo in de balk aan de onderkant hebben staan maar hoe doe je dat weet iemand dit )vraagteken kan ik niet typen en de haakjes lukken ook niet zoals je kan zien
Link naar reactie
De door mij genoemde site staat vol met workshops, o.a. netwerkkaarten plaatsen en netwerk configureren. Moet je even rustig kijken.\r\nVerder stel je een aantal vragen die niet betrekking hebben op het onderwerp, dus kun je beter even bewaren of elders plaatsen.\r\nGebruik ook de zoekmogelijkheid even. Dan verwordt, zoals iedereen die zoekt en vaak zal vinden, \'ikkeweetniet\' tot \'ikkeweetwel\'. (Y) \r\nModje zal vast bereid blijken om je naam aan te passen! :mrgreen:
Link naar reactie
hahaha mijn naam was ook eerst ikkeweetniksvancomputers maar die is al veranderd was te lang :-$ \r\nMaar goed zal de andere vragen even elders stellen alleen stel mijn vragen steeds opn de verkeerde plek.\r\nIk heb nu al een router geplaatst en netwerkkaart zit in de vaste pc maar nu wil ik nog weten hoe ik dan in mijn andere pc kan komen en hoe je dus moet beveiligen
Link naar reactie
ja erg he maar ik merk wel dat ik er zonder dit forum niet echt goed uitkom want weet dus weinig tot niks van de pc en heb ook geen mensen in mijn omgeving die kunnen helpen en toch wil je eens wat meer he dus dan hoop ik hier wat hulp te vinden. Alvast BEDANKT. Weten julliegeen antw op mijn vragen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...