Ga naar inhoud

draadloos internet en netwerk vragen van mij


Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    124

alle die van bestanden op beide pc\'s gebruik maken,\r\nvb:\r\nIk heb een laptop met 4 gebruikers: A, B, C, D\r\nEen desktop met 4 gebruikers: A,B, E,F\r\n\r\nAlleen de gebruikers A en B kunnen van de ene pc bij de andere pc komen.\r\nC en D kunnen niet bij bestanden op de desktop komen en E en F kunnen niet bij bestanden op de laptop komen.
Link naar reactie
Nou snik, snik het wil me maar niet lukken.....denk dat we even alle stappen van voren af aan moeten doen en misshcien wil iemand me helpen (ik weet dat ik lastig ben)\r\nIk heb nu op beide pc´s de 2 zelfde gebruikers staan en heb alle 2 zelfde wachtwoord gegevevn.\r\nDan kijk ik bij mijn netwerken....dan zie ik op de laptop...volgens mij de mappen die gedeeld worden en op de vaste pc komen alleen maar 2 sites te staan van msn....er gaat dus nog steeds ergens wat fout. Ik moet dnek ik een wizzard nog een keer doorlopen maar welke wizzard gebruik ik en watmoet ik bij de vragen invullen ?\r\n\r\n (cry) :-$ (cry) :-$ :-S
Link naar reactie
[quote]\r\nNu kan ik op mijn laptop via netwerkverbindingen zien dat alle twee op die werkgroep zitten, dit kan ik echter op de vaste pc weer niet zien (rarara hoe kan dat ?) en als ik dan verbinding probeer te maken met die andere pc dan zegt hij dat het NIET toegankelijk is en ze het netwerk pad niet kunnen vinden. \r\nOOk heb ik al wel een map gedeelde documenten gemaakt \r\n[/quote]\r\n\r\nHet lijkt me dat je een probleem hebt met je firewalls. \r\nIk heb het ook eens gehad, dat ik vanaf PC1 wel PC2 kon benaderen, maar vanaf PC2 naar PC1 niet. \r\nHet was niet op te lossen, omdat de firewall (Norton) een blokkade automatisch opstarte. Ik heb PC1 opnieuw geinstalleerd om die instelling van Norton eraf te krijgen. \r\n\r\nHeb je firewalls draaien, moet je het netwerk eerst in een trusted zone aanmaken.\r\n\r\nSuc6.
Link naar reactie
Oh help imoteb...je uitleg gaat voor een ikke weet het niet....iets te snel, sorry !\r\nOp de vaste pc zit northon geinstalleerd, op de laptop niet en als het goed is bij alle 2 de firewall uit maar...hoe kan ik dat controleren ?\r\nEn misschien kan iemand me nog een keer helpen met die wizzard want weet ten eerste niet goed welke wizzard ik moet doorlopen (die van thuisnetwerk of draadloos netwerk) en wleke keuzes ik precies moet aanvinken.\r\n :-$ :-S (cry) :-(
Link naar reactie
ja heb ik natuurlijk weer.... :-$ kan dat hele schrem niet vinden bij mij hoor !\r\nIk heb northon 2005 en als ik dat aanklik dan zie ik\r\n-autoprotect\r\n-bev tegen internet wormen\r\n-email scannen\r\n-virusdefinties\r\n-vern, datum\r\n- auto life update\r\nmaar dus niet dat wat jij op je plaatje hebt staan......dus....tja hoe ga ik nu verder ??? :-S
Link naar reactie
zoals jij het net beschrijt heb je alleen norton antivirus en niet internet-security.\r\nals dit wel het geval is dan zit waarschijnlijk links ergens een tab met de aanduiding norton internet security en moet je daarop klikken om dat scherm te krijgen.\r\n\r\nals je geen norton internet security hebt dan werk je waarschijnlijk met de windows firewall en die kan je instellen\r\ndoor start->settings->control panel en dan in de control panel de windows firewall aan te klikken
Link naar reactie
Attempting connection to your computer. . . \r\nShields UP! is now attempting to contact the Hidden Internet Server within your PC. It is likely that no one has told you that your own personal computer may now be functioning as an Internet Server with neither your knowledge nor your permission. And that it may be serving up all or many of your personal files for reading, writing, modification and even deletion by anyone, anywhere, on the Internet! \r\n Your Internet port 139 does not appear to exist! \r\nOne or more ports on this system are operating in FULL STEALTH MODE! Standard Internet behavior requires port connection attempts to be answered with a success or refusal response. Therefore, only an attempt to connect to a nonexistent computer results in no response of either kind. But YOUR computer has DELIBERATELY CHOSEN NOT TO RESPOND (that\'s very cool!) which represents advanced computer and port stealthing capabilities. A machine configured in this fashion is well hardened to Internet NetBIOS attack and intrusion. \r\n Unable to connect with NetBIOS to your computer.\r\nAll attempts to get any information from your computer have FAILED. (This is very uncommon for a Windows networking-based PC.) Relative to vulnerabilities from Windows networking, this computer appears to be VERY SECURE since it is NOT exposing ANY of its internal NetBIOS networking protocol over the Internet. \r\n\r\nDit verschijnt bij de 1e test
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...