Ga naar inhoud

De lijst, uit het oude forum


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Redder in nood, mag ik die lijst misschien eens leasen van je? Ik zie namelijk wel wat potentie daarin voor mijn site die ik beheer voor het gaming squad..\r\n\r\nUiteraard zijn alle credits voor jouw.\r\nAlleen vraag ik of ik wat aanpassingen mag maken ( laten maken als het te lastig voor deze noob wordt )
Link naar reactie
  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    273

[quote=Leon]Redder in nood, mag ik die lijst misschien eens leasen van je? Ik zie namelijk wel wat potentie daarin voor mijn site die ik beheer voor het gaming squad..\r\n\r\nUiteraard zijn alle credits voor jouw.\r\nAlleen vraag ik of ik wat aanpassingen mag maken ( laten maken als het te lastig voor deze noob wordt )[/quote]\r\n\r\nDat mag.\r\nHeb helemaal onderaan de link \'source\' neergezet. \r\nAls het goed is vraagt \'ie om een wachtwoord.\r\nWachtwoord is [b]***[/b].
Link naar reactie
[quote=Leon]dank u heel veel hier voor.\r\n\r\nAlleen is mijn invoer in die lijst verdwenen?[/quote]\r\n\r\nzeg maar je.\r\nGraag gedaan.\r\nDat kan, ik heb het sorteer systeem er pas ingebouwd en de data die toen in de database stond heb ik omgezet, dus het kan zijn dat je er niet meer in staat...\r\nMoet je je even opnieuw inschrijven.\r\nEn veel plezier + succes met het script (Y) (B) (B)
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=Leon]Redder in nood, mag ik die lijst misschien eens leasen van je? Ik zie namelijk wel wat potentie daarin voor mijn site die ik beheer voor het gaming squad..\r\n\r\nUiteraard zijn alle credits voor jouw.\r\nAlleen vraag ik of ik wat aanpassingen mag maken ( laten maken als het te lastig voor deze noob wordt )[/quote]\r\n\r\nDat mag.\r\nHeb helemaal onderaan de link \'source\' neergezet. \r\nAls het goed is vraagt \'ie om een wachtwoord.\r\nWachtwoord is [b]******[/b].[/quote]\r\nnu nog even je login verwijderen (hij heeft het gedownd dus hoeft dit niet meer)
Link naar reactie
[quote=sjouwer][quote=redder_in_nood][quote=Leon]Redder in nood, mag ik die lijst misschien eens leasen van je? Ik zie namelijk wel wat potentie daarin voor mijn site die ik beheer voor het gaming squad..\r\n\r\nUiteraard zijn alle credits voor jouw.\r\nAlleen vraag ik of ik wat aanpassingen mag maken ( laten maken als het te lastig voor deze noob wordt )[/quote]\r\n\r\nDat mag.\r\nHeb helemaal onderaan de link \'source\' neergezet. \r\nAls het goed is vraagt \'ie om een wachtwoord.\r\nWachtwoord is [b]******[/b].[/quote]\r\nnu nog even je login verwijderen (hij heeft het gedownd dus hoeft dit niet meer)[/quote]\r\n\r\nbedankt.\r\nHeb het gedaan.\r\n\r\n\r\n@ Leon: Zal die lege morgen verwijderen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote=redder_in_nood]\r\nDus geplande tijdbalk:\r\n[b]16 juli 2005[/b] Automatisch sortatie (of hoe dat ook mag heten) op volgorde van datum\r\n[b]21 juli 2005[/b] Keuze uit meerdere opties voor het sorteren\r\n[b]21 juli of 6 augustus 2005[/b] wijzig optie\r\n(([b]7 augustus 2005[/b] mogelijkheid om emails te krijgen als er iemand jarig is (nog niet zeker)))\r\nVerder heb ik nog niets.[/quote]\r\n\r\nDe wijzig optie is nog niet gemaakt zeker (liar) \r\nWanneer ik op mijn naam klik zie ik dat ik 55 jaar ben. Gelukkig voor mij ben ik dat nog lang niet.
Link naar reactie
[quote=ferret][quote=redder_in_nood]\r\nDus geplande tijdbalk:\r\n[b]16 juli 2005[/b] Automatisch sortatie (of hoe dat ook mag heten) op volgorde van datum\r\n[b]21 juli 2005[/b] Keuze uit meerdere opties voor het sorteren\r\n[b]21 juli of 6 augustus 2005[/b] wijzig optie\r\n(([b]7 augustus 2005[/b] mogelijkheid om emails te krijgen als er iemand jarig is (nog niet zeker)))\r\nVerder heb ik nog niets.[/quote]\r\n\r\nDe wijzig optie is nog niet gemaakt zeker (liar) \r\nWanneer ik op mijn naam klik zie ik dat ik 55 jaar ben. Gelukkig voor mij ben ik dat nog lang niet.[/quote]\r\n\r\nklopt, ga er vanmiddag of morgen aan beginnen ;-) \r\n\r\nen de wijzig-optie werkt alleen voor de mensen die zichzelf hebben geregistreerd.\r\ndus moet je jezelf opnieuw registreren (dan wordt ook het ip adres geregistreerd, en als je weer met dat ip op de pagina komt, staat er \'Wijzig\' achter iedere gebruiker de via jouw ip is aangemaakt.
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood] de wijzig-optie werkt alleen voor de mensen die zichzelf hebben geregistreerd.\r\ndus moet je jezelf opnieuw registreren (dan wordt ook het ip adres geregistreerd, en als je weer met dat ip op de pagina komt, staat er \'Wijzig\' achter iedere gebruiker de via jouw ip is aangemaakt.[/quote]\r\n\r\nWerkt dat ook wanneer je zoals ik op 2 verschillende computers bezig ben? :^)
Link naar reactie
[quote=ferret][quote=redder_in_nood] de wijzig-optie werkt alleen voor de mensen die zichzelf hebben geregistreerd.\r\ndus moet je jezelf opnieuw registreren (dan wordt ook het ip adres geregistreerd, en als je weer met dat ip op de pagina komt, staat er \'Wijzig\' achter iedere gebruiker de via jouw ip is aangemaakt.[/quote]\r\n\r\nWerkt dat ook wanneer je zoals ik op 2 verschillende computers bezig ben? :^)[/quote]\r\n\r\nStel:\r\nGeval A:Ferret zit achter computer A en schrijft persoon A in op ip A\r\nGeval B:Ferret zit achter computer B en schrijft persoon B in op ip B\r\nNu kan Ferret alleen met het IP A (dus ip van computer A) persoon A wijzigen.\r\nOm persoon B te wijzigen moet Ferretje dat vanaf IP B (dus computer B) doen.\r\n\r\nZo duidelijker?
Link naar reactie
Zijn helaas andere zaken tussen gekomen - scripting voor bepaalde mensen (ben scripter als bijbaan :-p) - dus gaat nog wel even duren (hoelang weet ik niet).\r\n\r\nDegene die zijn / haar \'eigenschappen\' wilt veranderen zet dat hier maar neer, of schrijft zich nog een keer in en dan verwijder ik die eerste, of pas ik het aan.
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=ferret][quote=redder_in_nood] de wijzig-optie werkt alleen voor de mensen die zichzelf hebben geregistreerd.\r\ndus moet je jezelf opnieuw registreren (dan wordt ook het ip adres geregistreerd, en als je weer met dat ip op de pagina komt, staat er \'Wijzig\' achter iedere gebruiker de via jouw ip is aangemaakt.[/quote]\r\n\r\nWerkt dat ook wanneer je zoals ik op 2 verschillende computers bezig ben? :^)[/quote]\r\n\r\nStel:\r\nGeval A:Ferret zit achter computer A en schrijft persoon A in op ip A\r\nGeval B:Ferret zit achter computer B en schrijft persoon B in op ip B\r\nNu kan Ferret alleen met het IP A (dus ip van computer A) persoon A wijzigen.\r\nOm persoon B te wijzigen moet Ferretje dat vanaf IP B (dus computer B) doen.\r\n\r\nZo duidelijker?[/quote]\r\n\r\nIn zoverre is het duidelijk, maar ik ben maar 1 persoon (=A)\r\nMoet ik mezelf dan 2 keer in de lijst zetten (A en B) :-?
Link naar reactie
[quote=ferret][quote=redder_in_nood][quote=ferret][quote=redder_in_nood] de wijzig-optie werkt alleen voor de mensen die zichzelf hebben geregistreerd.\r\ndus moet je jezelf opnieuw registreren (dan wordt ook het ip adres geregistreerd, en als je weer met dat ip op de pagina komt, staat er \'Wijzig\' achter iedere gebruiker de via jouw ip is aangemaakt.[/quote]\r\n\r\nWerkt dat ook wanneer je zoals ik op 2 verschillende computers bezig ben? :^)[/quote]\r\n\r\nStel:\r\nGeval A:Ferret zit achter computer A en schrijft persoon A in op ip A\r\nGeval B:Ferret zit achter computer B en schrijft persoon B in op ip B\r\nNu kan Ferret alleen met het IP A (dus ip van computer A) persoon A wijzigen.\r\nOm persoon B te wijzigen moet Ferretje dat vanaf IP B (dus computer B) doen.\r\n\r\nZo duidelijker?[/quote]\r\n\r\nIn zoverre is het duidelijk, maar ik ben maar 1 persoon (=A)\r\nMoet ik mezelf dan 2 keer in de lijst zetten (A en B) :-?[/quote]\r\n\r\nJij bent persoon A, dus kan niet vanaf computer N persoon A wijzigen.\r\nDat zul je dus op computer A moeten doen....\r\n\r\nAls de wijzig optie erin zit kan ik ook nog eventueel de gebruikers met een wachtwoord beveiligen, dus dat je met je wachtwoord jezelf kan wijzigen. Misschien beter idee?
Link naar reactie
Het maakt op zich niet zoveel uit, ik zit thuis toch ook regelmatig achter de computer. Het meeste doe ik echter op het werk (wat een wereldbaan heb ik toch :mrgreen: :mrgreen: )\r\nIk wil maar 1 ding veranderen: favoriete getal is 11\r\nIk ga thuis wel mezelf opnieuw inschrijven, kan daarna de oude (die waar ik 55 jaar ben 8o| 8o| 8o| ) verwijderd worden.\r\n\r\nBedankt voor je info, ik heb er geen verstand van. Het blijft een knap stukje werk van jou (B) (B)
Link naar reactie
[quote=ferret]Het meeste doe ik echter op het werk (wat een wereldbaan heb ik toch :mrgreen: :mrgreen: )[/quote]\r\nWil ik ook (cry)\r\n\r\n[quote=ferret]die waar ik 55 jaar ben 8o| 8o| 8o| [/quote]\r\n:-$\r\n\r\n[quote=ferret]Bedankt voor je info, ik heb er geen verstand van. Het blijft een knap stukje werk van jou (B) (B)[/quote]\r\n\r\nHet is mn bijbaantje ;-) \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n (B) (B)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...