Ga naar inhoud

De lijst, uit het oude forum


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    273

vanmorgen weer eens raak\r\n\r\ndit is wat ik te zien kreeg\r\n\r\n\r\nWarning: Unknown(): open_basedir restriction in effect. File(/home/lennard2/domains/gmhosted.nl/public_html/cid/index.php) is not within the allowed path(s): (/home/zjjco/:/home/admin/domains/suspended/:/tmp:/usr/local/lib/php/) in Unknown on line 0\r\n\r\nWarning: Unknown(/home/lennard2/domains/gmhosted.nl/public_html/cid/index.php): failed to open stream: Operation not permitted in Unknown on line 0\r\n\r\nWarning: Unknown(): open_basedir restriction in effect. File(/home/lennard2/domains/gmhosted.nl/public_html/cid/index.php) is not within the allowed path(s): (/home/zjjco/:/home/admin/domains/suspended/:/tmp:/usr/local/lib/php/) in Unknown on line 0\r\n\r\nWarning: Unknown(/home/lennard2/domains/gmhosted.nl/public_html/cid/index.php): failed to open stream: Operation not permitted in Unknown on line 0\r\n\r\nWarning: (null)() [function.include]: Failed opening \'/home/lennard2/domains/gmhosted.nl/public_html/cid/index.php\' for inclusion (include_path=\'.:/usr/local/lib/php\') in Unknown on line 0
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Hej Sjouwer,\r\n\r\nSorry, ik was een tijdje afwezig van dit forum, en had ook niet meer aan de kalender gedacht.\r\nDe kalender is nu weer bijgewerkt, met 14 nieuwe verjaardagen.\r\nTotaal nu alweer 206 verjaardagen. :o\r\n\r\nAls het meezit, en ik genoeg tijd er weer voor kan vinden (A), komt er binnen een paar weken een betere kalender online. Met o.a. meer opties, ajax, betere mails (vooruitzichten enzo) en opensource. Maarja, dat duurt dus nog wel ff...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
[QUOTE=sjouwer;368481]geef dan wel even een gilletje met het goede adres[/QUOTE][I]SJOUWER![/I] (proud)\n\n\nHet nieuwe adres is:\n[url]http://www.cid.pimspage.nl/[/url]\n\n\nHelaas was het niet meer gelukt om de database over te zetten. Er was helaas ook geen recente backup meer beschikbaar... :rolleyes:\nDaarom hebben we een redelijk oude database moeten gebruiken, en opnieuw moeten omzetten tot de nieuwe. Omdat de verjaardagen al automatisch worden toegevoegd, missen er als het goed is géén verjaardagen.\n\n[I]Hierbij moet ik wel de opmerking maken: dat wanneer je je geboortedatum in je profiel instelt, je vanzelf wordt toegevoegd aan de kalender. én wanneer je hem weer weghaalt, je (voortaan) ook vanzelf weer van de kalender verdwijnt.[/I]\n\nHet enige wat helaas wel kwijt is: zijn de wachtwoorden, recentste ingestelde lievelingskleur/getal/dier, en de instellingen voor mail (deze staan bij iedereen nu uit).\n\nDus voor diegene die weer een mail willen ontvangen bij verjaardagen, geef het even door aan mij: via dit topic, pm, of mail: verjaardag apenstaart pimspage . nl. Ook als je weer wilt kunnen inloggen, om zelf de gegevens te kunnen aanpassen.\n\n\nAndere vragen of opmerkingen hoor ik ook graag... ;)
Link naar reactie
[QUOTE=EdwinV;370038]Naam: EdwinV\r\nGeboortedatum: 18-12-1950\r\nLeeftijd: 57\r\n\r\n:s \r\n\r\nIk ben ineens 20 jaar ouder...............\r\n\r\n:mrgreen:[/QUOTE]Haha, foutje... :mrgreen:\r\n\'t is aangepast...\r\n\r\n\r\n[QUOTE=sjouwer;370044]pim je email adres even spam proof maken, anders heb je zo 400 mails per uur[/QUOTE]Ow oke, is het al zo erg hier?
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...