Ga naar inhoud

De lijst, uit het oude forum


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Snappie]Ben effe weg geweest, sorry hoor! Hallllllooooooooo allemaal!!\r\nMaar ik kan ook niet effe m\'n hielen lichten zie ik :-S :-S \r\nGeboortejaar 1950 ????????? nou bedankt zeg :mrgreen: :mrgreen: \r\nIk werd pas in 1963 deze planeet op gepleurt, ben dus nog steeds een jonge god (A) (A)[/quote]\r\nZoals EdwinV zegt; degenen waarvan ik geen geboortejaar heb zijn in 1950 geboren. :-P\r\n\r\n\r\n[quote=sjouwer]RiN heeft destijds de lijst gemaakt en van de leden die in het begin ingevult waren gestelt op 1950\r\n\r\nje kon dan een mail naar hem sturen om het gewijzigd te krijgen\r\nof zelf nog een keer invullen en en mail naar hem om de oude te verwijderen[/quote]\r\nPrecies; alleen kun je hem ook nog zelf wijzigen.
Link naar reactie
  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    273

[quote=Drentsig]Ziet er goed uit pimspage .. enne gaat dit nu ook goed komen?[/quote]Tnx... En die functie zit er nu idd in. (proud)\r\n\r\n\r\n[i]Er zijn 4 verschillende soorten mails:\r\n[list]\r\n[*]\'vandaag\': mailtje als er (vandaag) iemand jarig is\r\n[*]\'morgen\': mailtje als er morgen iemand jarig is.\r\n[*]\'week\': een mailtje (die op zondag wordt verstuurd) waarin de verjaardagen voor de komende week staan.\r\n[*]\'felicitatie\': mailtje aan de jarige.[/list][/i]\r\nAlle vier staan standaard (volgens mij) aan.\r\nO.a. uitzetten kan via \"Ik wil mijn gegevens wijzigen\".
Link naar reactie
[quote=Drentsig]Uitzetten kan wel... en hoe zet je um aan? :-$. Heb geen wachtwoord.. k neem aan dat je het dmv wachtwoord kan wijzigen[/quote]Ja, klopt....\nAan en uitzetten van die mails kan nadat je via \"Ik wil mijn gegevens wijzigen\" bent ingelogd.\n\nEn als je nog geen wachtwoord hebt: :-P\n[quote]* als u nog nooit een wachtwoord heeft opgegeven, dan moet u inloggen met uw (gebruikers)naam en met het wachtwoord [i][b]onbekend[/b][/i],\nals dan blijkt dat het klopt dat u nog geen wachtwoord heeft, dan krijgt er direct één toegestuurd, per mail, naar het emailadres dat u had opgegeven tijdens het aanmelden.[/quote]\nEn dat wachtwoord (dat bestaat uit willekeurige tekens) kan je, als je dat wil, ook weer wijzigen.
Link naar reactie
[quote=Drentsig]Wat een toestand .. ik meld mij hierbij aan voor die mailallert van \"vandaag\". Dat inloggen lukt niet (cry)[/quote]\r\nHm... er zitten idd nog paar foutjes is... :roll:\r\n\r\n\r\nHeb je wel de eerste letter van je gebruikersnaam met een hoofdletter geschreven, en de rest \'kleine\' letters?\r\nDat is nam. wel belangrijk... :twisted:\r\n\r\nIk kan niet in de database met de gegevens :sad:, RiN wel. Hij zou anders ook voor jou je gegevens kunnen wijzigen...
Link naar reactie
Dat kan nog steeds wel... :)\r\nGewoon via \"Ik wil mijn gegevens wijzigen\", [size=2](of als dat niet lukt, via een mailtje naar mij of RiN)[/size]\r\n\r\n\r\nEr zijn trouwens gister ook een paar aanpassingen geweest, nu kan (als het goed is :wink: )iedereen weer inloggen. Als je voor de eerste keer wil inloggen bij het nieuwe systeem, dan kan je dat doen met je gebruikersnaam en het wachtwoord [i]onbekend[/i].\r\nEn als dat (of iets anders) niet werkt, dan horen RiN of ik dat graag... :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...