Ga naar inhoud

De lijst, uit het oude forum


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    273

Was trouwens niet de fout van Thijs :-$\r\n\r\nIk heb het veld in de database de waarde int (integer = getal) gegeven, en dat betekend dat hij automatisch alle nullen aan het begin weg laat.\r\nBen het nu aan het veranderen, dus alle gegevens zullen straks weg zijn.\r\nWees niet bang: Heb een backup, dus zet de zo weer terug.
Link naar reactie
Alles staat erin.\r\nHij sorteert alleen wel een beetje (beetje erg) raar.\r\nMaar als er iemand jarig is staat dat bovenaan :-)\r\n\r\nOja: De email notificatie werkt niet.\r\nEn als je op dat logo klikt kom je in dit draadje uit.\r\nNog iets: Degene die ik net heb ingevoerd zijn nu allemaal in 1950 geboren, omdat ik geen geboortedatum heb.\r\nDegene die dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vinden posten hun geboortejaar maar hier ([b]niet verplicht natuurlijk[/b]).
Link naar reactie
sortering volgens de regels \r\n\r\ngetal getal spatie alphabet\r\n\r\nbekent foutje bij mij\r\n\r\nde computer is en blijft een dom ding wat je erin stopt komt er ook zo uit\r\n\r\nje zou de datum dus eigenlijk andersom moeten zetten en in getal (wat niet mooi is)\r\n\r\nik weet niet of je het getal (welke ingevoerd is) nog hebt\r\n\r\neen blinde kolom maken waar je dus maandgetal en dan daggetal in maakt en daarop laat sorteren\r\n\r\nprobeer maar eens als het kan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...