Ga naar inhoud

De lijst, uit het oude forum


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ja :-)\r\n\r\nSlim idee.\r\n\r\nNu staan ze zo in de database: dagmaandjaar, dus bijvoorbeeld vandaag is 14072005. \r\nDan maak ik wel dat hij ze sorteerd op de maand.\r\nDan doet hij dit:\r\n while($lijst = mysql_fetch_object($sql) or die(mysql_error())) {\r\n $jaar = substr($lijst->dagmaandjaar, 4, 4);\r\n $maand = substr($lijst->dagmaandjaar, 2, 2);\r\n $dag = substr($lijst->dagmaandjaar, 0, 2);\r\n $maanden = array(\r\n \'01\' => \'januari\',\r\n \'02\' => \'februari\',\r\n \'03\' => \'maart\',\r\n \'04\' => \'april\',\r\n \'05\' => \'mei\',\r\n \'06\' => \'juni\',\r\n \'07\' => \'juli\',\r\n \'08\' => \'augustus\',\r\n \'09\' => \'september\',\r\n \'10\' => \'oktober\',\r\n \'11\' => \'november\',\r\n \'12\' => \'december\'\r\n );\r\n $maand = $maanden[$maand];\r\nen dan is $dag 14, $maand juli en $jaar 2005.
Link naar reactie
  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    273

[quote]Hier een snel knutseltje van me: \r\n[url]http://lennard.downfire.com/cid/index.php[/url] \r\n\r\nKijk maar of het wat is. \r\nGraag commentaar, want het moet natuurlijk wel goed zijn [/quote]\r\n\r\nIk kan deze wel openen maar deze heeft nog een aantal fouten :-| \r\nIk denk dus niet dat dit de verbeterde versie is :roll: . Waar kan ik de volledige lijst vinden :-*
Link naar reactie
Even iets \'belangrijks\':\r\nAls je meer dan drie personen op één IP-adres wilt registreren, meldt dat dan even, anders wordt je verbannen (als je meer dan 3 inschrijvingen hebt gedaan ben je verbannen; dit om te voorkomen dat bepaalde personen \'leuk\' willen zijn en veel inschrijvingen willen doen).\r\n\r\nIk ben nu die tip van sjouwer aan het uitwerken.
Link naar reactie
[quote=ferret][quote]Hier een snel knutseltje van me: \r\n[url]http://lennard.downfire.com/cid/index.php[/url] \r\n\r\nKijk maar of het wat is. \r\nGraag commentaar, want het moet natuurlijk wel goed zijn [/quote]\r\n\r\nIk kan deze wel openen maar deze heeft nog een aantal fouten :-| \r\nIk denk dus niet dat dit de verbeterde versie is :roll: . Waar kan ik de volledige lijst vinden :-*[/quote]\r\n\r\nWat voor fouten zie je?\r\nHij sorteert nu op de dag van de maand, daar ben ik al mee bezig om dat weg te werken.\r\nWat zie je niet?
Link naar reactie
[quote=ferret]Vanmiddag zag ik nog vele \"lege\" velden op 15 juli :-S[/quote]\r\nDat kwam omdat iemand \'grappig\' wilde zijn. Voor zover ik weet is het geen CID gebruiker. Die persoon heeft nu een ban gekregen.\r\nOh wat ben ik toch weer gul vandaag. :-) \r\n\r\n\r\n\r\n[quote=ferret]Alleen is er niets gesorteerd.[/quote]\r\nBen ik nog mee aan het werk.\r\n\r\nBedankt voor je complimentjes :-$ \r\nEn jij natuurlijk ook een paar (B)(B)(B)
Link naar reactie
Sorry :-$ \r\n\r\nWegens kinderachtig gedrag, zoals het inschrijven van lompe namen, ben je verbannen (hehe).\r\n\r\n[quote]Dat kwam omdat iemand \'grappig\' wilde zijn. Voor zover ik weet is het geen CID gebruiker. Die persoon heeft nu een ban gekregen. [/quote] Verkeerd gedacht :-P, wist niet dat er IP adressen werden gelogt en had niets beters te doen :-$
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes]Sorry :-$ \r\n\r\nWegens kinderachtig gedrag, zoals het inschrijven van lompe namen, ben je verbannen (hehe).\r\n\r\n[quote]Dat kwam omdat iemand \'grappig\' wilde zijn. Voor zover ik weet is het geen CID gebruiker. Die persoon heeft nu een ban gekregen. [/quote] Verkeerd gedacht :-P, wist niet dat er IP adressen werden gelogt en had niets beters te doen :-$[/quote]\r\n\r\nJe bent nu \'gedebanned\'.\r\nEn ik dacht Straks komt Petertje langs, dus laat ik maar even de IP\'s loggen (worden alleen gelogd bij inschrijving.\r\n\r\nEn sorteren kan nog niet, als het goed is kan het vanavond wel (dan sorteert hij automatisch).\r\nVolgende week vrijdag ga ik op vakantie, en daarna, maar misschien ook wel ervoor, ga ik opties maken om ze op naam, dag, maand, leeftijd, lievelingskleur, -dier en -getal te sorteren.\r\nOok komt er een verander-optie in, zodat als jij je hebt ingeschreven kun je vanaf die computer weer alles aanpassen (of vanaf een andere computer met hetzelfde ip).\r\nLet dan wel op dat je je niet vanaf een openbare computer - zoals in een school o.i.d. - inschrijft want dan kunnen Jan en Alleman en de rest van de wereld je gegevens aanpassen (als die mensen op die computer komen).\r\nDus geplande tijdbalk:\r\n[b]16 juli 2005[/b] Automatisch sortatie (of hoe dat ook mag heten) op volgorde van datum\r\n[b]21 juli 2005[/b] Keuze uit meerdere opties voor het sorteren\r\n[b]21 juli of 6 augustus 2005[/b] wijzig optie\r\n(([b]7 augustus 2005[/b] mogelijkheid om emails te krijgen als er iemand jarig is (nog niet zeker)))\r\nVerder heb ik nog niets.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...