Ga naar inhoud

De lijst, uit het oude forum


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    273

[quote=kater][quote=sjouwer][quote=Modje]:-| Waar heb je Trogdor gelaten?[/quote]goed lezen modje \r\n\r\nis ergens geparkeerd binnen de excel werkblad[/quote]\r\nReden verjaardag 30/2 en die datum bestaat nog steeds niet. Althans niet volgens onze kalender. ;-)\r\nVan Nybble hebben we geen verjaardag, deze parkeer ik ook de volgende keer, of hij moet alsnog zijn verjaardag doorgeven.[/quote]\r\n\r\nMaar het is toch niet alleen een verjaardagskalender? :-S Er staat nog meer op de lijst. En het kan toch gewoon zijn dat iemand zijn verjaardag niet prijs wil geven? Of omdat iemand die dag helemaal niet belangrijk vind... ik vind dat iemand daar vrij in moet zijn en niet gelijk elders in een parkeergarage hoeft om die reden *-)
Link naar reactie
De lijst is al vrij lang en om hem leesbaar te houden, moet ik hem of inkrimpen of in tweeen knippen.\r\nOmzetten van Excel naar jpg is niet mooi als je hem in twee delen verdeeld. 50k is voor zijn lijst ook niet erg veel, 75 zou beter zijn. Maar dan loopt jullie server snel vol denk ik. (B) \r\n\r\nVerder is iedereen vrij om een eigen alternatieve lijst te maken. ;-)
Link naar reactie
[quote=kater][quote=kater][quote=benedykt]Kun je het Excel bestand niet ergens parkeren zodat het te downloaden is? :-)[/quote]\r\nJe kan hem via Emule of Shareaza downloaden.[/quote]\r\nDe naam van de file is;\r\nFaqform verjaardagen en kleur.xls[/quote]hoe moet ik dat doen als ik geen p2p software wil installeren
Link naar reactie
Wie wil het eigenlijk allemaal met een database?\r\nKater niet, want die raakt zn baantje kwijt (Kater, je mag het online ook wel bijhouden (B))\r\n\r\nMaar wie wil dat eigenlijk allemaal?\r\nLaten we stemmen. (B)\r\nWie stemt voor en wie stemt tegen het online lijstje?\r\n\r\n\r\n\r\nps: E-mail adressen worden niet zichtbaar, en ik kan natuurlijk maken dat alleen CID-ers er mogen komen (H)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...