Ga naar inhoud

De lijst, uit het oude forum


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    273

:S:S? :-| (proud) :lol: :mrgreen: (liar) :-? :twisted: :roll: (F) (C) (B) :-) :-O :-P ;-) :-( :-S (dat is :S) (cry) :-$ (H) :-@ (A) (6) :-# 8o| 8-| ^o) :-* +o( :^) *-) <;:o) 8-) |-) (Y) (N) ({) (}) :-[ (^) (L) (U) (K) (G) (W) (P) (~) (@) (&) (z) \r\n\r\n18, ben ik ook geweest. Wist je niet hë? (proud) ;-)
Link naar reactie
@kater\r\nik ben nu 50 volgend jaar word ik 52\r\nop moment van schrijven lieg ik niet (maart 2005)\r\nals ik het eind volgende maand doe lieg ik wel (ben dan jarig geweest 14 april)\r\nen zo zit thijs nu ook\r\nhet is maart dus nu is ie 17 volgend jaar wordt ie 19 (na begin juni kan ie het niet meer maken)
Link naar reactie
alleen je kan beter bij mij uit de buurt blijven\r\nik haat heel erg poezen en katten\r\ntuin schijters\r\nvanwege dat ik zelf werk en vrouw ook nemen we geen huisdieren. de buren (ook een stuk verder op) denken daar anders over, met als gevolg dus dat ik hun dieren in mijn tuin vind\r\n\r\nik hou nog wel van de hond maar om reden van beide werken nemen we er geen
Link naar reactie
[quote=iemand08]nou als iedereen het doet dan zal ik het ook nog maar even zeggen:\r\n\r\n18-11\r\nrood/blauw\r\n22\r\nhonden[/quote]\r\n\r\nNiet iedereen doet het, het is geheel vrijblijvend [zeg ik nog maar een keertje met nadruk ;-) niemand moet zich \'verplicht\' voelen om hier informatie te zetten]\r\nMaar wees welkom in deze lijst <;:o)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...