Ga naar inhoud

Is het mogelijk om een E-Reader te synchroniseren met een NAS


Hermann2411

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Op 29-3-2022 om 17:55, Hermann2411 zei:

Ik heb een PocketBook Touch Lux 2. En mijn NAS is een Synology DS 218. En ik heb een uistekend Wifi netwerk.

Wat je zou kunnen doen is Calibre installeren op je NAS:
https://mariushosting.com/how-to-install-calibre-on-your-synology-nas/ 
Je boeken in Calibre laten importeren daar en dan syncen via de NAS. Echter zal je hem dan wel nog moeten verbinden zover ik zie. 

Wat tijdens wat onderzoek me wel op viel is dat jou ereader ook via mail ebooks kan ontvangen.

  1. Verbind je e-reader met wifi.
  2. Ga op je PocketBook naar 'Instellingen' en dan naar 'Accounts en synchronisatie'.
  3. Kies de optie 'Send-to-PocketBook' en druk op 'Aanmelden'.
  4. Voer uw e-mailadres en een wachtwoord in.
  5. Open je e-mail op je smartphone, computer of ander apparaat. Je ontvangt een e-mail met een activeringslink. Klik hierop.
  6. Nu is je eigen PocketBook e-mailadres aangemaakt. Dit adres eindigt op @pbsync.com.
  7. Je stuurt een e-mail naar het nieuwe PocketBook e-mailadres met de e-books in de bijlage. Synchroniseer je e-reader. De e-books worden automatisch in de bibliotheek van je e-reader gezet.

Misschien is dat een oplossing als je meerdere boeken in een keer wilt syncen via wifi zonder te verbinden?

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...