Ga naar inhoud

dramatisch slecht internet


japiok

Aanbevolen berichten

Mijn internet valt sinds 2 weken opeens regelmatig uit.

De monteur komt pas over 4 dagen, maar ik weet zeker dat alles goed is aangesloten.

speel ik toernooi op internet te lang eruit afgelopen en geld weg.

kijk ik serie terug op rtl4 ben ik driekwart valt internet uit en kan je alleen maar opnieuw beginnen

Kan ik iets claimen???

Link naar reactie

Indien de oorzaak van de verstoringen ligt bij de provider is er vaak een vergoeding mogelijk.
Echter is de praktijk vaak dat de oorzaak binnen huis ligt.

Zijn de apparaten via WiFi of via een netwerkkabel verbonden? 

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Welkom op de community japiok,

Het klinkt alsof je de problemen sinds kort ervaart. Klopt dit? Het kan zijn dat er sprake is van een lokale storing. Bijvoorbeeld door werkzaamheden. Maar om dit te achterhalen kun je het beste contact opnemen met je internet provider. Zij kunnen je hier het beste mee helpen. Indien er sprake is (geweest) van een storing, kun je vragen om een tegemoetkoming.

Heb je nog wat aan de tip van Dennis gehad? 

Off-topic. Leuk dat je een vraag hebt gesteld op de community. Deze maand kun je te gekke prijzen winnen door een vraag te stellen en jij maakt nu kans. Meer informatie vind je hier

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...