Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

Oja verrek, dustwallow marsh :P. We komen er wel :). Vanavond weer een poging op golemagg en misschien majordomo (als de instance niet inmiddels is gereset). Het zijn wel toffe gasten, geen gevloek/getier bij een wipe en zelfs bij een ninja bleven de meeste mensen nog kalm (ml was doodgegaan en 2 mensen rollde greed op 1 epic en 1 daarvan rollde nog eens greed op de 2 andere items waarvan 1 epic. Beide bop en niet eens voor zijn class :)).
Link naar reactie
LOL :P Ik zou zeggen stel het eens voor in de guild... Onyxia kan toch weer een extra high end dungeon zijn die mooie epics oplevert (aka Tier2) Ze valt echt reuze mee als iedereen wat fire res heeft en doet wat hij/zij moet doen. Als wij 'm met 25 man kunnen moeten ander het zeker met 15 extra kunnen. Het is ongeveer 30min werk tops (van entrance to Ony down)
Link naar reactie
Gisterenavond in mc de eerste 4 bosses down zonder wipe :lol:. Er waren zelfs 2 pulls die fout gingen, 2e core hound of elemental, en ook dat overleefde we makkelijk. Er vielen 4 items voor de lock, 2 voor hunter, 1 voor druid en 1 voor de rogue. Verder nog een plate met healing en een leather met healing. Ik heb wel wat dkp geboden op de 2 leather maar overboden door de andere 2 druids :). Vrijdag gaan we mc af maken :).
Link naar reactie
wij hadden onyxia laatst van de week op 13% vlak voordat ze ging landen voor phase 3 http://www.wowrush.com/forum/download.php?id=381 (ss van een guildie, ik was er helaas niet bij die avond). Voor onyxia hoef je inderdaad MC op farm status te hebben. Het kan wel een flink aantal wipes kosten voor dat iedereen goed het gevecht kent en ze werk goed doet. Slow dps is de keyword daar gezien de warrior niet kan taunten, en dus nr 1 op aggro list moet blijven. als je wil kunnen mensen hier vast wel de tactics spammen (btw The Axemen hebben ony met 10 man gedaan, en MC in 50 minuten geloof ik)
Link naar reactie
[quote:8a237b48ba="ge0rgiie"][quote:8a237b48ba="Noctus"]http://www.wowrush.com/forum/download.php?id=381 (ss van een guildie, ik was er helaas niet bij die avond).[/quote:8a237b48ba] Wat voor mods zijn dan voor die interface? Wil ook zoiets zoek er al een beste tijd naar.[/quote:8a237b48ba] ik ken de UI zelf ook niet, maar bij ons op forum werd daar ook meteen naar gevraagd. hij gebruikt: Perl unit frames http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1381 maar hij har er zelf wel veel aan veranderd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...