Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

Die zie je ook niet sneller, dat hoor je mij ook niet zeggen. De buff wordt alleen echt zwáár onderschat terwijl hij wel zijn nut heeft. In de bg's gooi ik hem er altijd op. Op die manier zie ik de gasten met de gnomisch cloaking device of een potion en menig warlock gebruikt regelmatig zijn succubus welke ik ook direct zie (en dus meteen kan banishen zonder te hoeven wachten op de seduce). De underwater breathing gooi ik er ook op, je wilt niet weten hoevaak ik een dispel tegen me krijg en ik hou die armor het liefst zo lang mogelijk aan (als ik hem heb gecast althans, dat doe ik niet eens altijd). Overigens, een rogue met master of deception zie je sowieso bijna niet, met of zonder paranoia :). Vaak totdat hij zijn mes tussen je ribben duwt.
Link naar reactie
  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

Als Rogue moet je gewoon je speelstijl aanpassen tegen spelers die goed stealth kunnen detecteren. Ik denk dan niet alleen aan humans maar ook aan hunters die naast hun "flare" soweiso al beter stealth kunnen zien. Als ze hun blauwe PVP set compleet hebben wordt hun stealth detection nog beter. In PVP let ik extra op bij dit soort figuren dat ze mij niet zien. 7 van de 10 keer versla ik zo elke hunter en of warlock. Gisteren erg goeie Molten Core run gehad, eerste 6 bosses omgelegd. Voor mij dropte er een: [url=http://www.thottbot.com/?i=37423]Brutality Blade[/url]. Eindelijk een goed epic zwaard voor mijn combat rogue :) Nu nog de “Corehound tooth” als off-hand, eerst maar weer DKP sparen want voorlopig hebben de andere rogues meer DKP. Majordomo hadden we afgelopen maandag voor de 2e keer omgelegd. ging ook direct weer goed. Bij majordomo is het erg van belang waaruit de raid is samengesteld. de juiste aantalen mage's en warriors is erg belangrijk bij dit gevecht heb ik gemerkt. Nu zorgen dat iedereen een Onyxia key heeft, ik heb hem al maar nog lang niet iedereen van de guild. En met 25 man omleggen zit er nog niet in de eerste keer ;) :)
Link naar reactie
Ik pas mijn speelstijl ook wel aan, het is opzich ook niet moeilijk om een hunter te pakken, gewoon zorgen dat je dicht in de buurt blijf en dat hij geen afstand kan creëren. Warlocks hebben de seconde nadat me stuns afgelopen zijn meteen de neiging om te Fearen met een DoT erachteraan, insignia kan maar 1x in een battle dus daarna door blijven stunlocken tot het door is. Nice wapen btw, maar waarom heeft elke rogue die combo? Ik zie het nut er niet van in om een dagger in je off-hand te houden, tenzij je macro's voor quickswitch gebruikt, dan alsnog heb ik betere daggers gezien.
Link naar reactie
@Red Als je een groep hebt met een goede balance moet het lukken. Druids (3) (voor battle ress) per groep een priest en mage, 2-3 Tanks de rest paladin en rogues. 1e fase mages nuken, priest dot en wands gebruiken) druids dots, 2e fase mages op adds en onyxia, priests wands & heal, druids dots heal en evt bttle ress. 3e fase oppassen en afmaken 4e fase Victorydance Mijn tactics voor een warlock als resto druid.. "press x and wait"
Link naar reactie
[quote:e6deea8167="ge0rgiie"] Nice wapen btw, maar waarom heeft elke rogue die combo? Ik zie het nut er niet van in om een dagger in je off-hand te houden, tenzij je macro's voor quickswitch gebruikt, dan alsnog heb ik betere daggers gezien.[/quote:e6deea8167] Elke level 60 rogue die Combat rogue is en MC doet heeft Brutality / Core hound tooth combo. Omdat dit een geweldige combo is. [url=http://www.thottbot.com/?i=37469]Core hound tooth[/url] geen goede off-hand? dat is naar mijn mening een fantastische off-hand voor een rogue. met 1.60 een redelijk snel wapen en dat is een must als off-hand. hoe sneller je off-hand hoe vaker je Instant poison damage pakt. 51,2 DPS is ook geweldig. Noem jij eens een off-hand wapen voor een rogue die beduidend beter is dan deze core hound tooth (die niet van Ragnaross, Onixya, of in BWL of AQ droped) Fang of the faceless uit ZG is mooi maar beter als Main hand, hij heeft minder DPS en is langzamer. Nee core hound tooth is naar mijn mening de perfecte off-hand dagger. Ik gebruik geen weapon switch macro's, ik gebruik ook geen Ambush of backstab, heb altijd een Mace of Sword in mijn main hand. Belangrijk voor combat rogue: Main hand: Langzaam en veel damage (dps is minder van belang) Off-hand: snel wapen met hoge dps. (mag dus gerust een dagger zijn) @Therasan Maak van die Paladins maar shammy's ik speel horde ;) We gaan zodra we genoeg mensen voor Onyxia hebben haar natuurlijk direct proberen. Men zegt dat als je guild Majordomo aan kan je ook Onyxia aan kan. Ik ben benieuwd.
Link naar reactie
[quote:60315887be="Red Dragon"]Elke level 60 rogue die Combat rogue is en MC doet heeft Brutality / Core hound tooth combo. Omdat dit een geweldige combo is. [url=http://www.thottbot.com/?i=37469]Core hound tooth[/url] geen goede off-hand? dat is naar mijn mening een fantastische off-hand voor een rogue. met 1.60 een redelijk snel wapen en dat is een must als off-hand. hoe sneller je off-hand hoe vaker je Instant poison damage pakt. 51,2 DPS is ook geweldig. Noem jij eens een off-hand wapen voor een rogue die beduidend beter is dan deze core hound tooth (die niet van Ragnaross, Onixya, of in BWL of AQ droped) Fang of the faceless uit ZG is mooi maar beter als Main hand, hij heeft minder DPS en is langzamer. Nee core hound tooth is naar mijn mening de perfecte off-hand dagger. [/quote:60315887be] Ah vandaar, ik gebruik overigens meer Deadly Poison dan Instant Poison, tenminste een andere DoT naast Garrote. Was niet mijn bedoeling om eigenwijs of stug over te komen, meer uit nieuwschierigheid. Perdition Blade zou wel nice zijn, maar dat dropt idd alleen van Ragny.
Link naar reactie
Deadly Poison gebruik ik in PVP meer dan instant poison. daar is het handig tegen andere rogue's :) Instant poison is weer handiger tegen mobs en DOT poison mag niet in Molten Core van onze guild omdat er een maximum aan Debuffs per mob is. dat maximum willen ze niet bereiken met mijn deadly poison ;) Perdition blade is een goede dagger maar meer een main hand dagger, geen off hand. voor een dagger rogue een schiterende Main hand. @ Greyhornet. Ik hoor graag hoe AQ je bevalt. zo ver is onze guild nog lang niet, eerst raggy en Onyxia maar is omlegen, daarna de eerste bosses in BWL proberen. AQ is iets voor over een paar maanden denk ik :) Ben benieuwd wie de eerste guild in Europa is die "The eye of C'thun" (Eind baas AQ 40) omlegd. {edit} me laatste profiel met Burtality blade: http://wow.allakhazam.com/profile.html?471288
Link naar reactie
volgens mij zijn ze op al een aantal server bij C'thun aangekomen, dus dat zal best niet als te lang meer duren. gisteravond weer leuke raid gehad. eerst om 19:00 naar onyxia, die was met 1 poging dood. daarna met ze allen naar MC, en daar hebben we de eerste 8 bosses gedood. 00:30 waren we klaar. we proberen steeds sneller te gaan. ik had ook nog het geluk breastplate of might en belt of might te winnen. ook had ik gistermiddag me lava en fiery cores gekregen, dus ik kan mijn Dark Iron Helm gaan maken
Link naar reactie
Ik dacht gisteren "Laat ik eens wat silk bandages inleveren", kreeg ik de melding: "Within the next 5 days the supplies will be shipped to Silithus, then all we have to do is wait for someone the active the gong at the gates of Ahn'Qiraj" oid. Dus volgende week gaan de gates open ! w0000t ! Heb er wel zin in, ben erg nieuwsgierig naar het event en de instance. We hebben trouwens Hakkar 2x geprobeerd gisteren en eergisteren, maar het is ons niet gelukt na de buff. Hij is echt moeilijk, maar ik wil zo graag dat bloodcaller 1H-zwaard voor mijn warlock.
Link naar reactie
Gisteren voor het eerst in MC geweest :D wat een geweldige ervaring is dat toch :). Onze guild die zich flink heeft gevormd de laatste paar weken (van zo'n 40 naar 60 mensen) deed dus gisteren voor de eerst keer MC en het ging geweldig. We vlogen door de mobs heen en lucifron ging zonder problem ook neer op de eerste poging :D Daarna nog magmadar geprobeerd maar dat mislukte helaas. Dat kwam voornamelijk doordat we maar 1 tranqi shot hadden en ctraid die vertelt wanneer de fear komt niet goed werkte. Daarna het helaas niet nog een keer geprobeerd anders denk ik dat we het wel gehaald hadden :)
Link naar reactie
Zoals ik al een keer zei, mijn guild had Onyxia down voordat we ook maar aan MC begonnen. ----- Hakkar is echt een pussy man. 40 sec voordat hij gaat drainen een hunter een Son of Hakkar laten en iedereen door de wolk laten lopen en rustig DPSen tussendoor. Ohja maak schaaptjes voor de MTs als ze zijn geMCed. ----- Al'Akir had verschillende server crashes toen de AQ gates open gingen :evil:
Link naar reactie
Nou gister ging onze guild voor het eerst zelf naar MC (normaal gingen ze met een andere guild op de server) maar nu dus voor het eerst alleen. ze waren met 39 man en het ging redelijk goed vond ik (ik keek mee via het scherm van een maat) eerste baas ging zonder wipe, maar magmar kregen ze niet neer helaas.. hij ging tot 15% en toen wipe. aantal keer geprobeerd en toen moesten er mensen weg. het zag er wel intressant uit iig! bij lucifron dropte: Gauntlets of might en choker of enlightment.
Link naar reactie
idd ik mag mee als dps tank dus dat is ook wel relax ;-) hoef niet te respeccen naar protection! De guild zei al dat ze me nodig haddne dus daarom ga ik in sneltrein vaart richting lvl 60:P vanavond lvl 56 en dat betekend high end instances (strat/UBRS/Scholo/LBRS/BRD) Hoera :P dan gaat xp ook stuk sneller en kan ik me valor set bij elkaar sprokkelen :) nog 15000 xp.. en dan feest
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...