Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

We hebben ook de hoogste lvls (25-30 op het moment), alleen een chinese powerlvler is ons snel voorbij gestoomt, die was sochtends, savonds en snachts online.. die is onderhand lvl40 sinds donderdag avond. Let wel op dat lvlen langzaam opgang gaat, aangezien in je in Hillsbrad/STV geganked word en het in Westfall/Loch Modan een hel is (mobs campen etc). We bestaan nu uit 35-40 members, al heel veel mensen gerecruit via forum en we hebben nu de recruitment stop gezet. Kijken hoe snel we end-game kunnen doen :D
Link naar reactie
  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

We zijn alliance gegaan aangezien meeste al een horde main lvl60 hebben op een ander realm. We zijn nu gestopt met recruiten tot een wat hoger lvl, tot de grotere instances aan de orde komen. Daarna zien we wel verder want veel mensen stoppen rond dit lvl om weer op hun main te spelen, nu zie je dus wie er serieus speelt en wie er maar rerollde voor de grap.
Link naar reactie
[quote:58fee5a629="Rapier"][quote:58fee5a629="Red Dragon"]@ Rapier, Waarom neem je DPS/Tank spul als resto druid? ik heb zelf ook een resto druid als alt die in Molten core meedoet maar ik zou nooit me DKP daar aan spenderen.[/quote:58fee5a629]Dit is 1 van de weinige plekken waar je feral spul kunt krijgen en de items die ik heb genomen zijn items waar ik voorlopig wel gebruik van blijf maken. De guild hanteerd geen regels mbt loot, zolang je het maar gebruikt en aangezien ik de énige druid ben die daar mee bezig is schat ik de kans erg hoog dat ik ooit in AQ mag tanken. Aangezien een druid ook meer een hybrid is pak ik nu het spul al. De Cenarion krijg ik uiteindeljik toch wel, de langer ik wacht, hoe goedkoper ik het krijg (heb al 6/8 compleet, dus ben er bijna :)). Stormrage is wat dat betreft maar een kleine upgrade en alleen de +heal stijgt met +150 maar qua armor/attributes is hij niet echt superveel beter. Overigens, als je nu kijkt naar de echte hybrid gear van een druid komt Genesis daar goed in de buurt, die heeft alleen geen ringen :). Er is ook een quest waarbij je als je die afmaakt kunt kiezen tussen een caster staff, healer staff en een druid mace. Ik heb mijn keuze al gemaakt :). (zeker omdat neffie een hele goeie mace dropt en oomkin niet zo heel goed is).[/quote:58fee5a629] Onze guild hanteerd wel regels wat betreft loot, het moet de raid/guild ten voordele zijn. Dus de gear die jij nu hebt genomen zou bij ons eerst naar de MT of melee DPS zijn gegaan. Wij hebben ook geen bied systeem met DKP, je kan dus nooit veel DKP kwijt raken door te hoog te bieden. Je kan die spullen wel krijgen bij ons, maar dan moeten de mensen die er het meeste aan hebben het reeds in bezit hebben. Zo kan ik als rogue uiteindelijk wel aan een Striker Mark of Blaster shot rifle komen maar in het begin gaan die allemaal naar de hunters.
Link naar reactie
Rogue met wildhearth? dan is die rogue niet goed wijs. een Druid met shadowcraft daaraantegen kan weer wel. Op zich logisch dat als je MC op farm status hebt dat gear naar anderen gaat, de meeste hebben tegen die tijd toch alles al. Wij hebben MC op farm status tot Major domo, die laatste gaat nu ook elke keer zonder enige problemen voor de bijl. Raggy moeten we nog steeds doen, vanavond weer een poging. Gisteren voor de 2e keer Onyxia omgelegd, die is nog niet op farm status maar dat komt nog wel. Zondag ook een guild first, de boss die je kan summonen in silithius, die is nog best lastig als je niet weet wat je moet doen.
Link naar reactie
ik heb zaterdagavond weer ff AQ20 gedaan, we zijn nog niet zo ervaren in AQ maar toch weer vooruitgang geboekt daar (tot zover stopten we telkens naar buru the gorger) we hadden ff moeite met rajaxx omdat het gevecht sinds de patch veranderd is en we niet precies wisten hoe en wat. we zijn tot boss nummer 4 gekomen Ayamiss ofzoiets. iedereen was geheel onbekend met de taktiek voor deze baas en das wel leuk. gewoon gaan en kijken en leren wat er gebeurd ik heb die avond heroic strike rank9 gewonnen :lol:
Link naar reactie
[quote:dd63dd2568="Red Dragon"]Onze guild hanteerd wel regels wat betreft loot, het moet de raid/guild ten voordele zijn. Dus de gear die jij nu hebt genomen zou bij ons eerst naar de MT of melee DPS zijn gegaan. Wij hebben ook geen bied systeem met DKP, je kan dus nooit veel DKP kwijt raken door te hoog te bieden. Je kan die spullen wel krijgen bij ons, maar dan moeten de mensen die er het meeste aan hebben het reeds in bezit hebben. Zo kan ik als rogue uiteindelijk wel aan een Striker Mark of Blaster shot rifle komen maar in het begin gaan die allemaal naar de hunters.[/quote:dd63dd2568]Zo denk ik er ook over hoor, de quick strike ring had ook naar een hunter/rogue gemoeten en de dark iron ring in principe naar een tank (alhoewel een druid er wel meer profijt van heeft) maar de gm vind dat men gewoon mag bieden, ik moest echt vragen of ik op de dark iron ring mocht rollen toen hij dropte want ik was bang dat het absoluut niet zou mogen :). We hebben nu 1 palla met die trinket die wanneer je die activeert je spells +175 dmg of healing doen, een mage/lock trinket ding dus.
Link naar reactie
wij hadden 2 of 3 healers die de hp van voornamelijk de general in de gaten houden en hem healen als nodig. (ze hadden een macro gemaakt om hem te targetten in de drukte) ik tankte telkens de captains zodat een npc dat niet hoeft te doen. Rajaxx zelf werd getanked door de general verder krijg je telkens een heerlijke +mana en +hp buff van de general elke keer als er een mob dood gaat. die moet iedereen krijgen we hadden ook de npc's een druid buff gegeven, een stamina buff kan helaas niet.
Link naar reactie
[quote:1c1be69494="Noctus"]druid meer profijt van die ring?? dat snap ik niet helemaal.[/quote:1c1be69494]110 armor + 360% = 506 20stam + 20% = 24 De 5 defense betekend een verschil in 0,2% parry en block wat wij niet hebben. Het verschil tussen een warrior en de druid is de armor van de druid tegen de parry en de block van een warrior. Een druid kan in de juiste gear meer dmg absorberen dan een warrior maar wij krijgen in verhouding wel iets vaker klappen. Doordat de +defense niet zo goed is (we hebben alleen dodge) nemen we die vaak ook niet waardoor de crit chance ook hoger is. Mijn druid heeft nu een armor van 9606 en ik draag voornamelijk blauwe items (cadaverous set). Dit kan met epics makkelijk naar de 15k waar de warrior volgens mij op de 7/8k blijft steken. Ik ben alleen niet volledig feral waardoor ik de +20% stamina bonus mis.
Link naar reactie
[quote:4550e0e591="Red Dragon"]@ Noctus, Hoe doen jullie het General rajaxx gevecht? Wij komen niet langs die boss, we wipen meestal bij de 4e of 5e wave al. tegen die tijd zijn de NPC's ook al dood :( Best lastig en chaotisch gevecht maar wel erg gaaf.[/quote:4550e0e591] Wij proberen telkens één warrior uit de groep te halen en deze tanken wij op de plaats waar de NPC starten. De NPC's laten wij zo min mogelijk tanken (op Rajaxx na), eerst de needlers afmaken, dan de "boss" en dan de warriors en de laatste warrior gebruiken voor mana/hp regen doeleinde (paladin judgement) en wanden maar. Goed opletten bij wave 3 en 4 meen ik die wave "bosses" doen iets van AoE.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...