Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

bij ons ook :P anyway.. was gister aan het kloten in feralas.. zie daar een 45 druid en 45 hunter dus ik denk.. wtf.. who cares! dus ik begin met een mooie Elemental mastery Chainlightning * 3 crits dan ;-) * 800 damage, 600 damage en 500 damage. druid wil healen.. Bam earthshock. Vervolgens beuk ik op die hunter in, druid weer healen .. Bam earthshock.. druid dood omdat earthshock critte. vervolgens de hunter ook gesloopt. Beide waren op 100% hp en mana
Link naar reactie
  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

Gisteren voor het eerst een hele avond serieuze pogingen gedaan in BWL. Heb me erg vermaakt, tis veel anders dan alle andere bossfights in WoW. We zijn trouwens erg vaak gewiped, maar dat kon me niet zoveel schelen. De laatste try hebben we de "cheat manier" gebruikt om de tactics voor Razorgore zelf te oefenen. Jammergenoeg kregen de tanks niet genoeg agro (hij is untauntable) en liep dit ook uit op een wipe. Het komt wel..... Ander nieuws: 2 april houd ik ermee op ! :( Ik vertrek 1 mei naar Japan (voor minimaal 3 maanden) en in de laatste maand voor mijn vertrek kan ik geen WoW verslaving gebruiken. Maar dat betekend niet dat ik voor altijd wegga......To be continued ;)
Link naar reactie
lekker hoor.. maar daar zijn zoveel van die freakies.. waarom zou je daar nie kunnen spelen :p dus tja! ik vind niet dat shammies generved moeten worden.. er zijn wel een aantal classes die improved mogen worden en 1tje die helemaal generved mogen worden. Improved mag worden: Rogue, Priest. Nerfed = Hunter!
Link naar reactie
Op test realm heb ik de 1.10 talents geprobeert van een Priest.. en omg wat gaat dat hard.. als je in Shadowform bent (geheel shadowspecced dus) kun je alleen al 2000-2200 dmg in DoTs doen, waarvan je de helft terug krijgt in health. Hierbij telt volgens mij de Shadow Weaving die kan stacken niet. In PvPen daar was ik iig na 200 HKs nog unbeaten :D
Link naar reactie
Ik heb nu een klein groepje van 4-5 man waarbij we als we vervelen maar UC gaan stalken, hunter gaat bovenop die stenen staan in Shadowmeld en trackt het hele gebeuren. Ik sta samen een priest gestealth, een mage is verstopt en een Paladin staat er in zn eentje, altijd leuk wanneer je 2 gastjes ziet buffen om toch maar iets te doen :D
Link naar reactie
[quote:ab38ec9691="TeH.SMooSH"]Denk het niet hoor.. reken maar over 2-3 weken ofzo.[/quote:ab38ec9691] [url=http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-general-en&t=915317&p=1&tmp=1#post915317]Denk het wel dus ;)[/url] [quote:ab38ec9691]Correct. There has never been a week between the US and European patches. It was 3 days between back when the European patches were done on Fridays, but that changed to Wednesdays (and a one day difference - actually 15 hours) a long time ago. Closing for unnecessary caps in the topic though[/quote:ab38ec9691]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...