Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

[quote:6030a45b29="Vunce"]Ik hoef er eigenlijk weinig woorden aan vuil te maken, dus doe ik het zo maar: OWNED ! ! Felicitaties kunnen naar: http://www.cantonium-elites.nl :wink: http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/RaggieOwnd01.jpg http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/RaggieOwnd02.jpg http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/RaggieOwnd04.jpg http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/RaggieOwnd05.jpg[/quote:6030a45b29] Gratz, goed te horen dat nederlanders aan de andere kant van Aszune Raggy hebben gesloopt. Onze guild heeft eindelijk Majordomo down. Gisteren is dat bij 1st attempt gelukt. Eindelijk las iedereen de strat goed door en deed iedereen wat ie moest doen. Het ging direct erg goed en dat wierp zijn vruchten af. Ook maar meteen naar Ragnaross gegaan maar dat werd niks, onze gear is nog lang niet goed genoeg, eerst maar een aantal weken MC boss 1 t/m 9 grinden op phat lewt ;) Ook hebben we Onyxia nog nooit gedaan dus die staat nu als prio 1 op de to-kill list ;) Heb inmiddels 3 set items van Nighslayer, huidige status van mijn rogue: http://wow.allakhazam.com/profile.html?471288 Ben gestopt met PVP, Ik was ooit Legionnare maar ben nu gezakt tot 1st sergeant. ach dat geeft ook niet, vind MC veel leuker.
Link naar reactie
[quote:65f8ce8606="ge0rgiie"]Mage's moeten ze nerfen.. kut blink breakt gewoon een stun en daarna word je meteen gepolymorpht.. uit reactie grijp je naar je trinket.. daarna weer een polymorph en daarna zo'n 10-seconde fire-iets, daarna ren je naar hem toe, probeer je te stunnen.. weer een blink en weer iets dat je niets kan doen.. zomfg[/quote:65f8ce8606]Gisteren shadowbolt #1 voor 2300 en shadowbolt #2 voor 1300. Kon weg ontkomen *nerfz travelform* hehe.
Link naar reactie
[quote:ca285bfecd="Red Dragon"]Heb inmiddels 3 set items van Nighslayer, huidige status van mijn rogue: http://wow.allakhazam.com/profile.html?471288[/quote:ca285bfecd] Zou eens voor wat andere weps gaan.. je doet immers al MC (en BWL?). Ik heb met mijn low lvl rogue'je niet veel te zeggen maar waarom heb je je talents zo verspreid? Murder vind ik weggegooide talents, evenals Camouflage (iig als je MoD nog niet vol hebt). Aan de andere kant heb je wel van alles wat (combat/assasination iig).
Link naar reactie
Gisteren Hakkar weer eens gedaan na de buff patch, hij is nu wel een stukje moeilijker. In enrage mode doet hij zo'n 6k dam... Hij is wel down gegaan. [quote:7bcaffaee2="Red Dragon"]Gratz, goed te horen dat nederlanders aan de andere kant van Aszune Raggy hebben gesloopt. Onze guild heeft eindelijk Majordomo down. Gisteren is dat bij 1st attempt gelukt. Eindelijk las iedereen de strat goed door en deed iedereen wat ie moest doen. Het ging direct erg goed en dat wierp zijn vruchten af. Ook maar meteen naar Ragnaross gegaan maar dat werd niks, onze gear is nog lang niet goed genoeg, eerst maar een aantal weken MC boss 1 t/m 9 grinden op phat lewt ;) Ook hebben we Onyxia nog nooit gedaan dus die staat nu als prio 1 op de to-kill list ;) Heb inmiddels 3 set items van Nighslayer, huidige status van mijn rogue: http://wow.allakhazam.com/profile.html?471288 Ben gestopt met PVP, Ik was ooit Legionnare maar ben nu gezakt tot 1st sergeant. ach dat geeft ook niet, vind MC veel leuker.[/quote:7bcaffaee2] Dragon, niet wachten met Rag...elke keer dat je hem kan doen doen! De positionering is erg belangrijk is het is daarom belangrijk elke keer te oefenen oefenen en te oefenen. En dan met name op de Son fase. Tips: Fire Prot potions, Fire Res gear, Flasks, Elixers. Maar gewoon blijven proberen. Waarom zeg ik dit, mijn guild heeft rag down, in het begin dachten we dat gaat ons de eerste maand niet lukken maar op de twee try dag ging hij in één keer down en dat had niemand verwacht. De sons onder controle krijgen is eigenlijk het belangrijkste. En voor de rest DPS, DPS, DPS en letten op de knockback. Kijk ook hier eens naar: http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=10905
Link naar reactie
[quote:5445b5055b="ge0rgiie"] Zou eens voor wat andere weps gaan.. je doet immers al MC (en BWL?). [/quote:5445b5055b] Andere wapens, tja, dit zijn een van de beste Pre-MC/ZG/BWL wapens voor een combat (mace/sword) rogue (dagger rogue is ander verhaal). Tuurlijk wil ik wel andere wapens, moeten ze alleen eerst droppen in MC en dan moet ik ook nog genoeg DKP hebben. We doen MC nog maar een week of 7. Komt vanzelf wel. Er gaan 4 rogue's doorgaans mee met de MC's runs en soms nog wat andere, dus ik krijg niet automatisch alles maar. [quote:5445b5055b] Ik heb met mijn low lvl rogue'je niet veel te zeggen maar waarom heb je je talents zo verspreid? Murder vind ik weggegooide talents, evenals Camouflage (iig als je MoD nog niet vol hebt). Aan de andere kant heb je wel van alles wat (combat/assasination iig).[/quote:5445b5055b] Ik heb deze build heel erg lang, Ik heb deze rogue al ruim 9 maanden. Deze build heb ik gedaan zodat ik vanalles wat kan doen, ik ben overal redelijk inzetbaar, MC, PVE, PVP, 5 man Instances en Grinden. Ik blink inderdaad nergens in uit. De build bevalt verder erg goed. Ik ben van plan de build te veranderen na Patch 1.11 of 1.12 als men de nieuwe rogue build gaat uitbrengen. @ Montronax Thnx voor de tips, volgens mij wil de Raid leader ook elke keer een poging op Rag gaan doen, de tijd zal het leren. Ik heb reeds diverse filmpjes gedownload en strats gelezen. Verder hebben we een guest player van een andere guild die BWL op farm status heeft staan, die gaat af en toe mee om tips te geven.
Link naar reactie
Gister ging ik met een maatje omdat we ons verveelde ff een mini raid op Brill vormen, op een gegeven moment 10 mensen totaal van 40+ (2x 60, paar 55+, paar 50+ en de rest 40+). Brill schoongeveegt, daarna die toren ingerent en op de zepplin gegaan naar Durotar, guards gewiped in die toren daar, daarna door naar Razorhill wat niet ging. Toen als slot dachten we maar even Ogrimmar in te rennen :D [img:830ebd494c]http://www.dbz-universe.com/images/3.jpg[/img:830ebd494c] [img:830ebd494c]http://www.dbz-universe.com/images/4.jpg[/img:830ebd494c] Mini filmpje http://www.dbz-universe.com/images/wow/wow.avi
Link naar reactie
[quote:afef05505a="Red Dragon"] Ben gestopt met PVP, Ik was ooit Legionnare maar ben nu gezakt tot 1st sergeant. ach dat geeft ook niet, vind MC veel leuker.[/quote:afef05505a]haha, daar ben ik nu juist de laatste tijd flink mee bezig. Alleen jammer dat horde 9 van de 10 keer wint. Het lijkt erop dat aan de alliance kant weinig mensen doorhebben dat winnen veel meer honor opleverd dan alleen lopen te killen. En sowieso, als ik Niik zie staan aan de horde kant weet ik toch al dat het niets word. Hij loopt altijd met 2 priests rond en die gasten slopen echt alles wat ze tegenkomen. We hebben gisteravond trouwens nog een bezoekje gebracht aan Orgrimmar. Eentje van onze guild ging namelijk gisteravond trouwen met iemand uit een andere guild (gewoon voor de gein) en als vrijgezellenavond zijn we toen naar Grom'Gol Basecamp gegaan om aldaar (met enig geweld) de zeppelin te pakken richting Kalimdor. Toen maar even die instance weer gedaan, toen we dat na 5 minuten ook weer zat waren gingen we weer naar buiten en werden we tot onze verrassing opgewacht door een aantal horde, waaronder Niik, haha Meteen weer naar binnen, buffen als een gek en toen weer naar buiten. Ben gelukkig, met moeite, levend naar buiten kunnen komen. Wat een avond, hehe
Link naar reactie
[quote:47ee82286a="Vunce"]haha, daar ben ik nu juist de laatste tijd flink mee bezig. Alleen jammer dat horde 9 van de 10 keer wint. Het lijkt erop dat aan de alliance kant weinig mensen doorhebben dat winnen veel meer honor opleverd dan alleen lopen te killen.[/quote:47ee82286a]Oh teamen ze bij jou ook al niet. Daar heb ik ook al zo een last van :(. Als ik Orcmaster/Flippie (warrior/priest) zie ga ik de popcorn alvast halen. Die 2 zitten altijd in een set team en winnen altijd :). Ik ben de alliance eigenlijk spuugzat. Eergisteren in scholo wilde ik gaan tanken omdat we 2 priests en 2 warriors hadden (ik vroeg ze naar de spec maar werd genegeerd) en ik kreeg geen heal. Ben bij de eerste wipe maar naar buiten gerend (ja, we wipte met 9 man).
Link naar reactie
[quote:5c51f80911="Vunce"][quote:5c51f80911="Red Dragon"] Ben gestopt met PVP, Ik was ooit Legionnare maar ben nu gezakt tot 1st sergeant. ach dat geeft ook niet, vind MC veel leuker.[/quote:5c51f80911]haha, daar ben ik nu juist de laatste tijd flink mee bezig. Alleen jammer dat horde 9 van de 10 keer wint. Het lijkt erop dat aan de alliance kant weinig mensen doorhebben dat winnen veel meer honor opleverd dan alleen lopen te killen. En sowieso, als ik Niik zie staan aan de horde kant weet ik toch al dat het niets word. Hij loopt altijd met 2 priests rond en die gasten slopen echt alles wat ze tegenkomen. We hebben gisteravond trouwens nog een bezoekje gebracht aan Orgrimmar. Eentje van onze guild ging namelijk gisteravond trouwen met iemand uit een andere guild (gewoon voor de gein) en als vrijgezellenavond zijn we toen naar Grom'Gol Basecamp gegaan om aldaar (met enig geweld) de zeppelin te pakken richting Kalimdor. Toen maar even die instance weer gedaan, toen we dat na 5 minuten ook weer zat waren gingen we weer naar buiten en werden we tot onze verrassing opgewacht door een aantal horde, waaronder Niik, haha Meteen weer naar binnen, buffen als een gek en toen weer naar buiten. Ben gelukkig, met moeite, levend naar buiten kunnen komen. Wat een avond, hehe[/quote:5c51f80911] Niik ken ik wel, dat is een Feral Druid van de "dark ganstarz" guild. Die guild heeft MC op farm status en heeft Raggy 2x down gehad nu. Ze zitten denk ik ongeveer op het niveau van jou CE guild, misschien iets hoger. Niik heeft erg goede gear. Direct herkenbaar aan zijn Zul Gurub Epic staff :) Jammer dat ik het niet heb meegemaakt dat je in Ogrimmar was, ik zat gisteravond in MC, de eerste 5 bosses gedaan, alle 5 op 1st attempt. Lijkt me wel een keer grappig je te ontmoeten. Wat doe je voor PVP? AB of WSG of AV? en op welke dagen? Ik zit woendag avond, zondag avond en maandag avond bijna altijd in MC.
Link naar reactie
[quote:1d8d60d2e6="Red Dragon"]Niik ken ik wel, dat is een Feral Druid van de "dark ganstarz" guild. Die guild heeft MC op farm status en heeft Raggy 2x down gehad nu. Ze zitten denk ik ongeveer op het niveau van jou CE guild, misschien iets hoger. Niik heeft erg goede gear. Direct herkenbaar aan zijn Zul Gurub Epic staff :) Jammer dat ik het niet heb meegemaakt dat je in Ogrimmar was, ik zat gisteravond in MC, de eerste 5 bosses gedaan, alle 5 op 1st attempt. Lijkt me wel een keer grappig je te ontmoeten. Wat doe je voor PVP? AB of WSG of AV? en op welke dagen? Ik zit woendag avond, zondag avond en maandag avond bijna altijd in MC.[/quote:1d8d60d2e6]Ons schema wil nog wel eens veranderen, we hebben iig elke woensdag vrije avond, aangezien het dan patchdag is en het nog wel eens wilt voorkomen dat er die avond veel mensen last van lag hebben. Of addons die niet werken e.d. Het lijkt me zeker leuk om een keer wat af te spreken, wat is jouw ingame naam? Ik heb ook nog een tauren shaman alt rondlopen, die is lvl 4 ofzo, moet die toch maar eens gaan lvlen. Ik meld me altijd aan voor AV, WSG en AB, aangezien de wachttijd bij Alliance zo hoog is moet ik maar genoegen nemen met wat er beschikbaar is. AV vind ik zelf het leukst, maar dat duurt meestal ontzettend lang voordat ik erin kan. Wel jammer. We doen normaal gesproken bijna dagelijks MC, afgewisseld door Onyxia en ZG. En sinds Raggie neer is doen we zoveel als mogelijk is BWL try-outs.
Link naar reactie
Staat dat niet op een wow guiding site? Ik kan nu niet op de link komen maar daar staan alle 58+ instances in uitgelegd hoe je ze moet doorlopen. Overigens, zoek op www.curse-gaming.com op mob health van Telo en install deze. Die geeft aan hoeveel hp een mob heeft gebaseerd op de gedane schade die je hebt toegebracht voordat hij doodging (je moet de mob dus eerst doodkrijgen voordat hij werkt maar bij de 2e soortgelijke mob van hetzelfde level zul je de hp's kunnen zien. Hij is niet 100% nauwkeurig maar komt heel erg in de buurt van het werkelijk aantal.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...