Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

[quote:fe3a9822a2="Therasan"]Iemand weet niet dat ik een mage gestart ben. Hij is een lvl23 warrior.. Zou ik hem binnen een week kunnen inhalen (het is zijn alt, hier speelt hij niet te vaak mee)[/quote:fe3a9822a2]Als je elke avond +/- 3 uur speelt moet je zo lvl 23 zijn (daar doe je gem. een dag speeltijd over). Dan raad ik je wel aan om ook te questen want dat levert ook veel op!
Link naar reactie
[quote:a4dc8fbba5="TeH.SMooSH"]Je moet alle NON-elite quest's zelf doen.. dan krijg je veel meer xp :) alleen hulp bij elite quest's ;-)[/quote:a4dc8fbba5]Nee hoor, dat maakt niets uit. Ik kreeg ook hulp van een hogere priest maar ik kreeg nog net zoveel exp voor de quest als wanneer ik het alleen had gedaan. Alleen de mobs geven natuurlijk drastisch minder als er iemand meehelpt die veel hoger is. (je grind wel veel sneller op die manier en kun je dus meer mobs killen = meer exp).
Link naar reactie
[quote:722d9a9e52="TeH.SMooSH"]Ik doel ook op de mobs ;-) en die mobs verhogen quest reward in principe. Klein voorbeeld: Slay 15 defias noobs - a 150 xp each Slay 10 Defias Mage noobs - a 140 xp each 15 x 150 = 2100 xp 10 x 140 = 1400 xp 3500 xp + bv 2000 xp van quest reward is 5500 tegenover de 200 die je anders voor quest krijgt :)[/quote:722d9a9e52]Dan krijg je nog steeds de 2000 exp voor de quest. Ik weet niet waarom je minder zou krijgen. Je moet de quest wel doen als hij oranje of geel is en niet wachten totdat die zwart is. Quest kijkt niet hoe je hem doet, als je hem maar doet.
Link naar reactie
[quote:6aedb65cb7="TeH.SMooSH"]wat ik dus duidelijk maak in mijn voorbeeld is dat je door de quest te doen terwijl je monsters slacht ook xp van hun krijgen. en die heb je nodig vind ik..[/quote:6aedb65cb7]Klopt, maar samen kun je sneller grinden en dat levert ook gewoon exp op (dan kill je gewoon meer mobs). Ook kun je meer quests in een kortere tijd afronden en dat levert meer xp op in een kortere tijd.
Link naar reactie
dit is nog mooier : Onyxia en Ragnaros filmpje van onze Guild , kwaliteit is niet het beste maar wel superleuk om te kijken :) Ragnaros : http://files.filefront.com/nejirangervsragnaroswmv/;4164316;;/fileinfo.html Onyxia : http://files.filefront.com/Incomingonyxiawmv/;4160014;;/fileinfo.html ragnaros gevecht duurde ongeveer 10 minuten trouwens , 2 sons spawns = 2x 1.5 minuut , 2x3 minuten voor de son spawns en nog 1 minuutje erna denk ik , toen was die eindelijk dood , na maandag een wipe op 1% !!!!!!! gehad te hebben en de poging ervoor een wipe op 5% :)
Link naar reactie
Lol, volgens mij zijn ze alle chars opnieuw aan het bekijken. Welke nieuwe talents krijgen de druids erbij? Is dat al bekend? Ze gaan sommige spells van de warlock ook aanpassen (deathcoil gaat van 10m cd naar 2m cd met iets minder dmg en fear erbij voor 2/3 sec). Hopelijk ook een aantal fixes voor de vele bugs die bij de char zitten.
Link naar reactie
[quote:1966fc6ba6="Therasan"]Ik weet van Balance dat een paar spells iets sterker worden en entangle gelijk aan polymorph en Sap. The laatste talend in ballance (thunder storm) worde vervangen door, Shapeshift naar Moonkin (360% armor en alleen balance spells casten)[/quote:1966fc6ba6]Hoe bedoel je met 'gelijk aan poly/sap? Dat de vijand helemaal niets meer kan in tegenstelling tot de huidige situatie waarbij alleen hun movement wordt beperkt tot 0%? Wat doet thunder storm eigenlijk? Krijgt moonkin dan een nieuw uiterlijk? Of wordt het gewoon bear-from met een ander naampje. Zou wel zonde zijn dan. Ben benieuwd wat de nieuwe patch brengt. Is dat deze woensdag al?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...