Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

Ik denk niet dat 5 warriors gaat lukken in een instance. Kijk in Ragefire chasm vecht je hoogstens 2 elites tegelijk. Met een goed team van 5 lukt heel die instance wel maar in de temple moet je er al gauw 4 tegelijk verslaan + nog wat kleine adds. Dan heb ik het nog niet eens over de dragons of het cluppie wat fear gebruikt (je vecht standaard tegen 3 elites die fearen -> veel success daar =)) Daarentegen 5 warlocks = dikke pret hehe. Alleen je draait waarschijnlijk zo door je shards heen (constant een dooie vw en 1 elite per keer gaar nuken). Geef mij maar mixed teams. Min 1 priest, 1 warrior en 1 druid/shaman. Opvullen met 2 rogue/mage/warlock/hunter (1 elk, dubbel is zonde). lock+mage geeft een lekkere int/stam bonus en mage kan sheepen waar de lock de echte dps heeft. rogue heeft alleen dps en de hunter heeft freeze trap met dps. Beste lijkt mij Priest, Warrior, Druid, Mage en Warlock <- ben ik dan :P.
Link naar reactie
[quote:8d9f7330a2="TeH.SMooSH"]Ach jah ik vind het idd zo Rapier :p maarja ragefire is ook wat anders :p das geen instance das voor mietjes :) volgens mij de laagste elites :P[/quote:8d9f7330a2]Nee, maar ik haalde die instance aan ter vergelijking. Die kun je doen met 4 andere willekeurige mensen zolang ze niet teveel pullen :P. Temple moet wel mixed omdat de te vechten groep te groot is. Of je moet pas gaan als de mobs te laag voor je zijn en je dus te hoog bent voor de temple. Lijkt mij saai om dan te gaan want de items zijn al te laag voor je.
Link naar reactie
de druid is goed geworden na de patch...en als je toch aan het respacken ben kijk even hier [url=http://wow.allakhazam.com/forum.html?cat=107]allakhazam[/url] Ik speel mage Ice arcane en bevalt me erg goed..behalve Cloth dat ik aan heb....ik wil nog wel eens agro trekken( crits van 1100)...en dan lig je toch wel erg snel neer, zeker wanneer een priest niet op let. Blizzard doet 1192 damage over 8sec Ice is snel maar doet wat minder damage Fire is wat lanzamer maar doet meer damage en kans op stun. Arcane..beetje van bijde en heeft voordeel dat als je geraakt word dat de cast time niet naarbeneden gaat. Ik zie maar wijnig mages rond lopen die Arcane specked zijn. Omdat ik toch maar level 60 ben ben ik wat alts begonnen...meteen kom je weer in het oneindeloos gezijk van: Join guild please Sign this Give me mony(Ook op L60) Duel..."no"....Duel...."No"....Duel..."NO".....Duel...."NOOOOOO" In pary kisten looten met greens/blue's en dan niet geven aan iemand die het dan nodig heeft, maar zeggen "No i need it for AH" L20 priest loopt te tanken in WC....."please dont do that" again........"please dont do that" again........"wacht totdat hij weer agro trekt..Hartstone" en dit en nog veel meer bij al mijn alts...leeren ze het dan nooit? gr,No
Link naar reactie
LOL, Ik heb hetzelfde, gisteren in Westfall ging er een LFG DM rond. Waren het lvl14-16's ik ben gewoon mee gegaan om te kijken hoeveel sec het zou duren voor de eerste wipe. Ze hebben het maar lieft 5x gedaan. Het ergste vind ik de looters die dingen wegkapen die ze niet gebruiken. WTF moet een warrior met arcane gloves???? Die *** gebruikte ze nog ook! Wat we ook nog wel eens doen met een noob die pulled... oeps I died again, can u ress me plz.... KICK!
Link naar reactie
Gisteren kwam er een lvl10 priest naar mij die nog nooit bij zijn trainer is geweest. Wel voor een quest maar niet voor zijn spells... Hij had alleen shield (of heal) en smite.. De noob had een paar keer een een groep gezeten maar solo lukte het na lvl6 niet zo. Hij gaf aan dat hij nieuw was en dit heel interesant vond was ook 28. Gewoon normaal. Ik heb 'm maar een invite voor de guild gegeven en hem zijn spells gedoneerd. Dit alleen omdat het de eerste niet irritante noob is die ik tegen kwam. Heel de Guild heeft wat dingen gedoneerd (robes, mace, gold, en de 12slot bags)
Link naar reactie
Ik heb me gisteren kapot gelachen. Er liep weer zo'n ettertje in ironforge. Give me gold plz, give me money!! Hij opend de trade bij mij en ik leg er een Arcanite bar in.. (Niet dat ik 'm wou geven) Zegt hij dont wat your stupid stone want money... Deze actie riep ik rond in de main chat en ik heb in-game nog nooit zoveel lachen tegelijk gehoord. Ben begonnen in Blasted lands, was daar lekker aan het grinden toen ik in een flits dood was.. Blijkt er een ??boss rond te vliegen... Ik begreep dat er in BL ook epics dropten in een zone?
Link naar reactie
Nee, ik ben even met mijn druid bezig geweest. (zit middden in een verhuizing dus heb niet veel tijd) Maar vanavond hoop ik 1.5 level te stijgen met mijn mage zodat hij op 17 uit komt. Dan ben ik 20 voor het weekend. Ik heb de Talents doorgenomen en heb besloten voor Frost te gaan, zeker omdat de meeste fire zijn... en ik ga niet graag met de massa mee. Zat zelfs te twijfelen om hem Arcane specced te maken.
Link naar reactie
[quote:49c455a8a3="Therasan"]Ik heb me gisteren kapot gelachen. Er liep weer zo'n ettertje in ironforge. Give me gold plz, give me money!! Hij opend de trade bij mij en ik leg er een Arcanite bar in.. (Niet dat ik 'm wou geven) Zegt hij dont wat your stupid stone want money... Deze actie riep ik rond in de main chat en ik heb in-game nog nooit zoveel lachen tegelijk gehoord. Ben begonnen in Blasted lands, was daar lekker aan het grinden toen ik in een flits dood was.. Blijkt er een ??boss rond te vliegen... Ik begreep dat er in BL ook epics dropten in een zone?[/quote:49c455a8a3]Hahaha zoo grappig :P. Ik vertelde zo een bedelaar laatst dat ik een goldcoin de lavapit in had getossed en dat hij die mocht hebben mits ie de bodem zou halen. Reageert er een shaman dat hij de bedelaar wel zou rezzen als die het niet zou halen zodat ie het weer kon proberen :P. Klopt, er vliegt een boss dragon rond daar. Ben je bij de dark portal in de buurt geweest? Hij vliegt daar rondjes nl.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...