Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

Hier een stuk van een andere Stormwind Trooper :wink: [quote:d480500386][size=9:d480500386][b:d480500386]Info by Flabber[/b:d480500386][/size:d480500386] Je houdt je Hurricane spell!! Deze wordt gewoon vanaf level 40 beschikbaar bij de druidtrainer! Dus dan doe je dalijk je Hurricane-spell terwijl je een Moonkin bent. Check hieronder de veranderingen voor de Druid: Wat ook verandert is álle melee-damage met wapens. Soms kwamen we een blauw wapen tegen die minder dps had dan een groen wapen van hetzelfde level. Dat is nu niet meer, hehehe. Blauwe wapens van hetzelfde level zijn áltijd beteer dan groene. VOor paarse wapens geldt overigens hetzelfde. Wat ook verandert is; snellere wapens werden vaak als 'inferior' wapens gezien, omdat hun dps lager was. Dat hebben ze bijgesteld. Er zijn natuurlijk gewoon groene wapens die meer damage doen dan de ander, maar het is wat meer gelijk getrokken, zodat een dagger evenveel damage kan doen. (wat ze niet hebben aangepast, is dat een sneller wapen meer kans heeft op crits, en dus vanaf nu ook meer damage kán doen, omdat je met een crit al snel 2x zoveel damage doet)[/quote:d480500386]
Link naar reactie
Ik heb nu iets van [Painbringer of the Bear] en had nog een mooi blauw zwaard wat zo'n 15g heeft opgeleverd de painbringer gebruik ik zelf. Voor de rest de nodige xp.. het was wel een leuke (lees: naare combo) party. 2x Druid 1x Hunter 1x Paladin 1x Rogue Weten jullie hoe we een screenshot kunnen maken zonder alle Texten stats ect in beeld??
Link naar reactie
Hmmz ik vind hunter in instances toch vrij doelloos.. meestal is er geen ruimte om te schieten en als die dat doet trekt ie alle aggro. maar 2 druids is wel leuk.. 1tje tankt de ander healt.. rogue en paladin doen damage.. komt wel goed d8 ik zo :) Ik zou het niet weten.. Printscreen maakt shots.. maar dan van hele scherm.. probeer Manual eens?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...