Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

[quote:f082209795="R-bin"]Ff een vraagje over lvl en de hoogste dungeons in het spel. Kan je als lvl 55 naar 1 van die hoge lvl dungeons toegaan? Misschien ubrs ofzo? (denk dat die het laagste is?) Ik ben overigens een shaman.[/quote:f082209795]Meeste mobs in ubrs zijn te hoog voor je. Je kunt het wel proberen omdat je toch in een raid zit maar ik denk dat de meeste mensen toch liever iemand van 58+ meenemen. [quote:f082209795="Therasan"]Ik werk ook voor de coorperation founded by farmers :wink:[/quote:f082209795]Dat maakt 3 dan =) (kzit er ook bij).
Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

Volgens mij zijn Guild recruiters naast wanna have money de meest irritante mensen. Wat ik doe met de guild is als ik group zit vragen wat ze van hun guild vinden en of ze tervreden zijn.. dan gaan ze klagen (of niet) Dan krijg je vanzelf de weder vraag en dan kan ik zeggen dat bij ons alles gratis is. Maar wij looten ook voor elkaar... een handig systeem die de mensen leuk vinden. We krijgen ook binnenkort onze eigen .com :P [size=9:339bc4632d] Dus zoek je nog een leuke (kleine) Guild kom naar Runetotem! (Aliance)[/size:339bc4632d]
Link naar reactie
Gratis vind ik iets te :). Ik heb een keer 'plans: mithrill spike' weggegeven aan een guildie en die zie ik nu niet meer. Beetje jammer van het geld... Ik vraag altijd 50% van de normale prijs aan guildies. Ik vind het ook nooit zo een probleem om iets te betalen, ze hebben er tenslotte ook moeite voor moeten doen. Alleen ze geven me nog niet echt de groene slechte items, iets wat ik wel graag zou willen (armors etc kun je vaak voor maar +/- 50s/1g50s verkopen aan vendors maar ik kan ze omzetten in dusts die ik hard nodig heb en met mazzel in essences).
Link naar reactie
Als ze alle quest rewards class specced zouden maken zou iedereen veel te snel betere items krijgen. Zoals het nu gaat bevorderd het de samenwerking tussen spelers. Met de exhalted statussen had ik wel verwacht dat er class specced rewards zouden zijn. @R-bin Hoe ver ben jij met Argent Dawn? Ik zit nu op 1/4 van revered. Waar grind jij voor commission? Ik tot nu toe alleen bij The Plaguelands.. Dat begint nu echt saai te worden.
Link naar reactie
ik heb laatste paar dagen als ik niks te doen had in corrin's crossing gezeten (eastern plaguelands). daar droppen die minor dingen waar je er 20 van moet hebben redelijk vaak, en heel veel runecloth die ik nu gebruik om me rep met oggrimar te verhogen (ben nu halverwege revered met hun als undead zijnde). veel scholo/strat doen helpt natuurlijk ook
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...