Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

Ik speel nog steeds het meest met de lock en ja, hoe langer je speelt hoe hoger de kans op een epic drop. Ik meen ook dat de meeste epics een hoge lvl req. hebben met een paar uitzonderingen. Die kun je dus ook niet eerder vinden. Dat amulet van mij dropte in epl van een plaguehound terwijl ik aan het grinden was voor evil bat eyes voor de fair :P. Verder heb ik alleen blue en 2 green. Als ik in mijn nieuwe woning weer kan internetten wil ik toch eens mc in met de guild, daar droppen de epics wat vaker =).
Link naar reactie
[quote:26f5a05648="Therasan"]Ik ben nu weer trouw met mijn druid aan het grinden om zo snel mogelijk 55+ te worden, want dat is het level wat je moet zijn om bij ons mee te mogen naar de High Level Dungeons. :roll:[/quote:26f5a05648]Bedoel je Strat, Scholo en BRD? Want daar moet je wel hoog zijn ja. Zeker niet makkelijk en wat je gewend bent. Ik moet wel zeggen dat ik BRD saai en langdradig vind. Ik heb wat quests gedaan maar de voornaamste reden om erheen te gaan is om Attunement to the Core te doen zodat je MC in kan. Ik ben nu bezig met de onixya chain zodat ik haar lair in kan. Ook wel bruut =). (strat en scholo zijn leuke dungeons maar het is lastig om een 5-man party te vinden die ook nog eens ervaren zijn. Met mensen die er voor het eerst heengaan wil je niet mee. Teveel wipes en niks bereiken op het eind.)
Link naar reactie
Ik Haat wipes! Maar als je een paar keer met een onervaren pary gaat lukt het vanzelf steeds beter. Ik was gisteren in Sunken Temple daar zat zon klote noob bij die terwijl de healers zonder mana zaten ging pullen. Tevens wist hij alles beter en probeerde leiding te nemen. Later hebben we hem dood laten gaan en gekicked. Gij zult niet sterven voor een noob ~11e gebod
Link naar reactie
[quote:8f7356f5f7="Therasan"][quote:8f7356f5f7]gewoon 10 man party met 1 paladin ik ken echt BERGEN lvl 60's op bloodscalp.. denk zo een stuk of 50 die zo met me mee willen.. zou ik zelfs MC mee in kunnen als ik dat wil..[/quote:8f7356f5f7] Ik dacht dat je moest questen voor Molten Core.... :-?[/quote:8f7356f5f7]Is maar 1 quest en een druid hoeft daar niet eens voor te vechten (als je weet waar je moet zijn). Gewoon met stealth rondlopen want je moet nl. een stukje core oppakken en meenemen naar de questgever. De core staat vrij ver van mobs af en bij de ingang van mc dus je kunt er makkelijk bij. (probeer anders een paar rogues mee te krijgen die je de weg kunnen laten zien, is 30m werk met een gids).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...