Ga naar inhoud

Michael Jackson (50) overleden

anoniem

Aanbevolen berichten

Ben jaren een verknochte soul-muziek liefhebber geweest. Ondanks dat hij alles deed om maar blank te zijn en het er op het laatst niet meer uitzag, vond ik zn muziek toch goed. Dat begon al toen hij nog een klein jochie was:(Ben, Going back to Indiana, Rockin Robin,I'll be There, Aint no Sunshine enz.)
Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:6aed89f29e="JaFO"][quote:6aed89f29e="egslim"]... Als je uit het blikveld van de roddelpers wilt verdwijnen moet je twee dingen doen: 1) Vermijd publiciteit - geen (gast)optredens, interviews en dergelijke geven, of nieuwe albums uitbrengen. 2) Leid een saai leven - doe geen dingen die de aandacht trekken. Huur des noods een pr-manager in om je daarmee te helpen.[/quote:6aed89f29e] je bedoelt zeker : vraag onze minister president balkenende voor advies ;) [quote:6aed89f29e] ... Het vermogen onafhankelijke beslissingen te nemen die niet beïnvloed worden door de opvattingen van autoriteitsfiguren in je omgeving neemt toe naarmate je ouder wordt. [/quote:6aed89f29e] in theorie zou dat dat zeker het geval moeten zijn, maar dan moet je wel een redelijk goed voorbeeld hebben en (IMHO belangrijker) de tijd hebben/krijgen om ook echt 'kind' te zijn. En ik heb echt het idee dat hij daar geen echt tijd voor heeft gehad op de momenten dat het nodig was. [quote:6aed89f29e] ik vind dat iedereen eens moet ophouden met dat gezwam over 'kindermisbruiker' etc. Dat hij zich als een kind gedroeg, ja .. maar hij misbruikte ze niet. Hij is er nog nooit voor veroordeeld, ook in 2005 niet .. [/quote:6aed89f29e] je bedoelt : er is voor de rechtbank nog geen overtuigend bewijs geleverd dat hij dat wel of niet deed. Ik heb zelf het idee dat er best wel twijffel is over zowel de ouders die hun kind(eren) bij hem achterlieten als wat hij daar met ze deed. Dat dat bij een rechtbank niet voldoende is voor een veroordeling heeft mogelijk ook te maken met het legertje advocaten dat hij destijds kon betalen ... zie daar maar eens tegen te vechten. Waarom zouden we er niet over mogen speculeren ? Is ie ineens heilig nu hij dood is ?[/quote:6aed89f29e] nu we het er toch over hebben . http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/458 lees even hard op de 7 zin :lol: :lol:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
De doodsoorzaak van Michael Jackson is dan uiteindelijk toch nog bekend gemaakt. Onder andere op http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/8/24/240809_jackson.html , [url=http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/entertainment/%29/components/actueel/rtlnieuws/2009/08_augustus/24/entertainment/0824_2200_Officiele_doodsoorzaak_Jackson_bekend.xml]RTL[/url], [url=http://www.nu.nl/algemeen/2067801/michael-jackson-overleden-door-overdosis-propofol.html]nu.nl[/url] en vele andere websites. Vorige week woensdag in de Telegraaf was er nog een artikel [url=http://www.telegraaf.nl/prive/4639851/__Michael_Jackson_deed_zichzelf_pijn__.html]Michael Jackson deed zichzelf pijn.[/url]
Link naar reactie
Hij zei het zelf, Your butt is mine Gonna take you right Just show your face In broad daylight Im telling you On how I feel Gonna hurt your mind Dont shoot to kill Come on, Come on, Lay it on me all right... Im giving you On count of three To show your stuff Or let it be . . . Im telling you Just watch your mouth I know your game What youre about Well they say the skys the limit And to me thats really true But my friend you have seen nothing Just wait til I get through . . . Because Im bad, Im bad-come on (bad bad-really, really bad) You know Im bad, Im bad-you know it (bad bad-really, really bad) You know Im bad, Im bad-come on, you know (bad bad-really, really bad) And the whole world has to answer right now Just to tell you once again, Whos bad . . . The word is out Youre doin wrong Gonna lock you up Before too long, Your lyin eyes Gonna take you right So listen up Dont make a fight, Your talk is cheap Youre not a man Youre throwin stones To hide your hands But they say the skys the limit And to me thats really true And my friends you have seen nothin Just wait til I get through . . . Because Im bad, Im bad-come on (bad bad-really, really bad) You know Im bad, Im bad-you know it (bad bad-really, really bad) You know Im bad, Im bad-you know it, you know (bad bad-really, really bad) And the whole world has to answer right now (and the whole world has to answer right now) Just to tell you once again, (just to tell you once again) Whos bad . . . We can change the world tomorrow This could be a better place If you dont like what Im sayin Then wont you slap my face . . . Because Im bad, Im bad-come on (bad bad-really, really bad) You know Im bad, Im bad-you know it (bad bad-really, really bad) You know Im bad, Im bad-you know it, you know (bad bad-really, really bad) Woo! woo! woo! (and the whole world has to answer right now just to tell you once again . . .) You know Im bad, Im bad-come on (bad bad-really, really bad) You know Im bad, Im bad-you know it-you know it (bad bad-really, really bad) You know, you know, you Know, come on (bad bad-really, really bad) And the whole world has to Answer right now (and the whole world has to Answer right now) Just to tell you (just to tell you once again) You know Im smooth, Im bad, you know it (bad bad-really, really bad) You know Im bad, Im bad baby (bad bad-really, really bad) You know, you know, you Know it, come on (bad bad-really, really bad) And the whole world has to Answer right now (and the whole world has to Answer right now) Woo! (just to tell you once again) You know Im bad, Im bad-you know it (bad bad-really, really bad) You know Im bad-you know-hoo! (bad bad-really, really bad) You know Im bad-Im bad-you know it, you know (bad bad-really, really bad) And the whole world has to answer right now (and the whole world has to answer right now) Just to tell you once again . . . (just to tell you once again . . .) Whos bad? Dat weten we nu :D :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...