Ga naar inhoud

Michael Jackson (50) overleden


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja, lunatic of niet... hij heeft wel een aantal prachtige albums gemaakt. Muzikaal stelde hij wat mij betreft de laatste 15 jaar niets meer voor. Vind het wel triest dat een persoon, gestuurd door zijn omgeving, zo'n tragisch leven moest leiden. Daarom is het wel okee dat daar een einde aan is gekomen.
Link naar reactie
All over de radio vanmorgen, er is ook al een persconferentie gegeven (door zijn broer). Ik denk dan ook niet dat we de waarheid van het bericht nog hoeven te betwijfelen. Erg of niet? Ja, erg. Het is een leven dat gaat, dat is altijd erg. De man had misschien een zwaar rotleven en ja hij was een lunatic, maar dan wens je hem nog niet de dood toe.
Link naar reactie
Hij heeft veel betekend voor de popmuziek en velen zijn denk ik door hem geinspireerd. Ook qua videoclips. Ik vind het zeker een verlies. Ik vind het ook jammer dat hij zo'n karikatuur geworden is. Aan de TS: Ik vind het een beetje raar om te zeggen "Erg of niet?" Ik vind het altijd erg als er iemand komt te overlijden.
Link naar reactie
Tsjah.. zo heeft iedereen zijn eigen ding.. sommige worden shemale.. sommige plegen zelfmoord.. sommige houden ervan om in zichzelf te snijden.. en hij wou graag blank zijn. Ondanks dat maakte hij geweldige muziek! Een legende is weg. maar zal altijd herinderd worden. Rest in PeaceAh! HiiHiiii :)
Link naar reactie
[quote:eda7d0b203="tomvdlee"]Ik vind het altijd erg als er iemand komt te overlijden.[/quote:eda7d0b203] Iedereen gaat uiteindelijk dood. Dat is niet erg, het hoort bij het leven. De best mogelijke uitkomst is dat mensen terugkijken op een lang, gelukkig leven wanneer het zover is. Vaker gebeurt het dat onze dood na een grotendeels gelukkig leven nog voorafgegaan wordt door een lijdensweg. In dat geval is die weg tragisch, maar de dood zelf eerder een bevrijding.
Link naar reactie
Het zal me trouwens niets verbazen als blijkt dat hij abrubt in elkaar gezakt is omdat hij teveel van zijn lichaam eiste. Gebeurt wel vaker bij mensen die continu het lichaam tot hoge prestaties drukken, zoals sporters. Hier een bekend voorbeeld van voetballer Miklos Feher die op het veld inzakte... http://www.youtube.com/watch?v=X8mzeRVuDBU
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...