Ga naar inhoud

Het grote "Show hier je nieuwste aanwinsten" topic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 329
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    330

[quote:bad07dfcd9="strifesmokeystrife"]met zo ligfiets sta je echt voor lul haha, koop gewoon een normale fiets. of ben je gewoon te lui om normaal te fietsen en dit liggend moet doen.[/quote:bad07dfcd9]Wat een kutreactie. Ligfietsen [i:bad07dfcd9]is[/i:bad07dfcd9] echt veel relaxter dan 'gewoon' fietsen, en dat het jouw nou wat kan schelen of je 'voor lul staat', betekent nog niet dat iedereen zo krom denkt :evil:
Link naar reactie
[quote:7bb0f6729b="strifesmokeystrife"]met zo ligfiets sta je echt voor lul haha, koop gewoon een normale fiets. of ben je gewoon te lui om normaal te fietsen en dit liggend moet doen.[/quote:7bb0f6729b] Kortzichtige houding.... vooral die oogkleppen ophouden. Laten we vooral niet dingen efficienter gaan doen he ;) Lekker in 1880 blijven leven :P
Link naar reactie
[quote:6f1a2172e0="strifesmokeystrife"]met zo ligfiets sta je echt voor lul haha, koop gewoon een normale fiets. [/quote:6f1a2172e0] Ten eerste lig je dan voor lul ... En ten tweede : So ff-ing what ? Ik heb een ligfiets omdat het een goed vervoersmiddel is en niet om er mee een schoonheidswedstrijd te winnen. Weet je wat echt dom is ? In een auto elke dag in dezelfde file gaan staan, omdat je te lui bent om te fietsen. [quote:6f1a2172e0] of ben je gewoon te lui om normaal te fietsen en dit liggend moet doen.[/quote:6f1a2172e0] Liever lui dan moe :P Het vele malen efficienter om een door mens aangedreven voertuig op deze manier te bouwen. Wist je bijvoorbeeld dat de wereldsnelheidsrecords zo goed als allemaal in handen zijn van ligfietsers ? (maximum snelheid : 130 Km/uur ... ) Wereld uurrecord op een baan staat op ruim 80 Km/h (heren) en 75 Km/h (dames). Vergelijking : wielrenners halen met een aerodynamisch fiets met moeite 55 Km/h. Een snelheid die ongestroomlijnde ligfietsers al in de jaren 30 haalden ... Meer info : (engelstalig) http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle (nederlands) http://nl.wikipedia.org/wiki/Ligfiets zie ook : [url=http://www.wisil.recumbents.com/wisil/records/fastest_ever.htm]snelste fietsen ter wereld[/url]
Link naar reactie
Ligfietsen is gewoon veel leuker om te doen. Het fietst relaxt en veel sneller. En ik ben geen snelheidsmonster, doe de 18km naar mijn werk in (zomers) 35 minuten en nu zo bij sneeuw enzo, in 43, 44. Ja ook vandaag lekker gefietst, o.a. langs een hele lange file van stilsaande auto's op de snelweg. groetjes Ed //mod mode//Snap niet dat hierbij zoveel gescholden moet worden. Of je nu voor of tegen een ligfiets bent, continu elkaar voor l*l enzo uitmaken, vind ik niet nodig. Dan sluit ik namelijk de discussie, simpel zat.//einde mod mode//
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...